aiyaaa.. aku sebelum ni pernah jugak makan kat kopitiam. memang sedap. harga pun sedap jugak sebab dah namanya kopitiam, bukan kedai mamak. dah beribu2 orang makan kat situ, sekarang baru nak ragu2. janganla macam tu...
kesian kat kopitiam. kejap disahkan dapat sijil halal, kejap x... eh jap sebelum tu, aku x sokong mana2 pihak. just nak luahkan pandangan pro & kontra untuk kedua2 belah pihak. this is my right~! memang makanan menjadi isu yang paling penting dalam kehidupan seharian bagi umat Islam. xde yangg halal, ragu2la nak makan. bila da ragu2, x makan la makanan tu...
sepatutnya x patut timbul isu2 yang macam ni kalau kawalan dimulakan dari akar umbi. dan x seharusya mengelirukan pengguna kerana itu sendiri yang akan merugikan pihak2 yang memulakan...
sumber dari: Kopitiam Seluruh Negara Diragui, Mingguan Malaysia
psst~! bila dah ragu2, aku x akan makan da benda tu...
