Home » , , , » Selamat Berpuasa

Selamat Berpuasa

July 30, 2011

Assalamualaikum...

Di keheningan hari dan bulan mulia ramadhan yang bakal menjelma ni, aku ingin ucapkan,


SELAMAT BERPUASA! dan selamat menyambut RAMADHAN AL-MUBARAK.


Berpuasalah kita dari segala jenis fizikal, makan, minum, mengumpat, membuli, fitnah dan segala macam lagi.

Dan tak lupa juga berpuasa dari segala jenis yang batin, menahan nafsu, busuk hati, dengki, dan segala macam lagi.

Den tak punya masa dah sekarang ni nak berceloteh macam dulu. pagi pergi kerja, balik rehat. petang pergi kerja, balik rehat. tengah malam pergi kerja, balik rehat. sampai otak pun tak sempat nak berjalan memikirkan ayat-ayat untuk mengisi kekosongan ruang kosong dalam afiqbukhari.com.

Ohh! aku rindu waktu dahulu. tapi hidup untuk masa depan perlu diteruskan. segerakan apa yang patut disegerakan dulu. but jangan lebihkan makanan dan minuman yang bersegera, dikhuatiri memudaratkan kesihatan dan kecergasan tubuh badan.

Psst~! jangan puasa yang-yang yok sudahla. niat puasa sebulan, tapi setengah jalan kecundang, jangan itu macam bhaiiii...

14 komen bernas:

Bulan said... [Reply to comment]

Selamat Berpuase pok cik :)

Angelika said... [Reply to comment]

selamat berpuasa jugakkk! :)

Cahaya Kehidupan said... [Reply to comment]

Selamat berpuasa afiq..=]

Jemarioren said... [Reply to comment]

tak ketinggalan dari mokcik jugak.

Anonymous said... [Reply to comment]

selamat berpuasa...........

ZWAN SABRI said... [Reply to comment]

Tetiba tringat plak zaman puasa yang yuk dulu2.. rindu seyh.. HAHA
btw, selamat berpuasa pada keesokan hari ye.. ;)

MySuaraBlog: Asal Usul Kaca Mata Hitam

cik heroin said... [Reply to comment]

selamat berpose ;)

Baju Kurung Budak said... [Reply to comment]

Salam.
Selamat berpuasa juga kepada Afiq.
Semoga di Bulan Ramadhan ini di beri berkat dan dapat menunaikan ibadah puasa dengan mudah.

Faizal Fredley said... [Reply to comment]

selamat berpuasa bro..

abu idris said... [Reply to comment]

arrayah.info - Kerana Kuasa, Tiada Kesatuan Permulaan Puasa Bagi Umat Islam

Izan Ishak said... [Reply to comment]

selamat berpuasa ye afiq!

Red said... [Reply to comment]

yea.. selamat berpuasa juga :)

Macamana Nak Buat Orang Berhenti Addict Main game.
(Baca Kalau Boyfiend Korang Suka Main game Atau Korang Sendiri Suka Main game)

Anonymous said... [Reply to comment]

Afiq selamat pose.. Dpt gaji simpan skit utk duit raya aku.. Anta kat shalam ok.. Ko kenal aku sape?

Wan85 said... [Reply to comment]

http://wanwidget.com\
afiq dah x update ker

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog