Home » , » Dulu Lain, Kini Lain

Dulu Lain, Kini Lain

August 15, 2010

Assalamu'alaikum...

DULU...

KINI...

dulu blogsibiru.blogspot.com....

sekarang afiqbukhari.com...

hehe sebenarnya da nak masuk 2 hari aku tukar domain.. aku sengaja melewat2kan entry ni sebab nak tengok korang alert x.. bagi yg alert, JUTAAN TERIMA KASIH ingin aku sampaikan kerana korang still ingat kat ruangan aku yang x seberapa ni..huhu

dan bagi yang x pernah kenal atau ingat2 lupa kat blog aku, 'selamat berkenalan yer' :)

Afiq Bukhari tu nama aku yang sebenar. tujuan aku memilih nama aku untuk dijadikan sebagai nama domain adalah kerana ia adalah NAMA AKU SENDIRIK!! haha aku berbangga untuk menggunakan nama aku sendiri sebab nama tu mak bapak aku yang bagi ;p

psst~! aku rasa lebih bertenaga bila nama aku di persada haha

38 komen bernas:

Unknown said... [Reply to comment]

owh..skrg baru la tahu nama penuh..senang la nak wat pengumuman blogger hot kat hot fm nanti...

ngeh2

keep it up bro..tahniah..maju selangkah ke depan

♛ Rose Wolfsbane said... [Reply to comment]

cmne nak tukar domain ah? bg name sendiri? nak jugak..hehhe

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Cik Jari haha sampai ke hot fm tu ;p thnkx CJ :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@hijab sang pencinta hehe mula2 kenala beli domain dulu.dalam setaun tu adela bayaran yg ditetapkan..macam afiq ni, setaun rm40 je.ade yg lagi murah..ikut mana yg kita nak hehe..afiq beli kat sini

http://www.internet-webhosting.com/domain.php

Yuyu Ali said... [Reply to comment]

salam tuan umah...

alhamdulillah teruja lak bila tgk geng2 maju setapak ke hadapan...

ari tu pnh org tnye yuyu, afiqbukhari tu adik kpd saifulbukhari ke?? hahaha...adhoiii..

keep on blogging n hope successfully :)

Arief Arf said... [Reply to comment]

best la ade domain sendiri.
hehe

X)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@YuYuhaha habis tu yuyu jawab pe?ekeke nama bukhari je mesti nak kaitkan dengan saiful bukhari.. hehe nama saya AFIQ BUKHARI yer :P

RedBoys said... [Reply to comment]

haha.. afiqbukhari adik pd saifulbukhari? huhu..kontroversi2 ni.. bahaya... tahniah ye bro..dh maju setapak.. aku dok tgh berkira2 ni nak tukar..

gnesop said... [Reply to comment]

patut cam tak kenal jer blog ni.. rupanya dah pakai domain sendiri.. tahniah..
dulu lawat blog biru..
sorry tak perasan.. nasib baik ada entry ni.. baru maklum..

moga bertambah maju blog bro :)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@RedBoy haha para pembaca semua jangan percaya dengan statement RB ni eh ekekeke kalau boleh,tukar la RB..baru best :)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@sop hehe thnkx brop sop..insyaAllah..harap kite semua sama2 naik dalam dunia blogging ni :)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Anishaway hahaha yes itu yang penting! ;p

MaryamJamilah said... [Reply to comment]

Tu lah. kalau tak panggil si biru je :p

kakngah said... [Reply to comment]

wah.. seronok la.. dah berdomain sndr..
aku tggu masa tabung peunuh je ni.. baru nak berdomain sndr gak.. :P

aizatshafiq said... [Reply to comment]

congrats2...
selangkah lebih maju dalam dunia blog...
semoga terus maju ye...
=)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@kakngah hehe murah je kak..baya sekali staun je :)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@MX hoho thnkx bro :D

Nas said... [Reply to comment]

lorh..afiq...ko pyer warna ader iras2 sket ngan aku tapi xsame..hahahahahha..ok ar tue..blog aku bukannyer da lame,tak sampai 30 minit lpas aku tukar template sebab template lame xde support blockquote,so terganngu la hasrat aku nak buat tutorial..anyway tempate nie cantik bro..kemas...:)



jom bace entri terbaru nas klik:

pemuda melayu hina puasa!

RastaMat said... [Reply to comment]

Dahsyat2....
Tahniah bro!!!!

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@nas 0o0o hehe edit sampi kemas weh eekeke neway thnkx~! :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@RastaMat haha sama2 mat!!

XYZ said... [Reply to comment]

afiq da mcm rosyam nor!!!

larikkk =P

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@MissXYZ a.k.a Abaikan haha lebey ni miss :P

farah said... [Reply to comment]

wah tu dia,afiq dah ade doamin(dot)com..tahniah yer,semoga terus maju dlm blogging:)

TTT said... [Reply to comment]

eh eh
sape ni sape ni sape ni?
ekekeke
gurau je afiq :)
slmt berpuasa taw

Padin said... [Reply to comment]

Tahniah afiqbukhari ekekee

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@farah hehe thnkx farah..insyaAllah :)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@TTT haha sampai ati TTT xkenal afiq ;p

selamat berpuasa jugak TTT :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@padin haha sama2 din..kite kan same2 naik.. :D

Unknown said... [Reply to comment]

aku dah mula kenal blog ni dgn nama afiq bukhari..
hehe..
salam perkenalan....

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Khairul Azmi hehe salam perkenalan bro.. :D

Melati Qistyna's Mummy said... [Reply to comment]

hehe, tahniah2... dh ade domain sendirik... :P

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Melati Qistyna's Mummy hehe thnkx mummy :D

Hanim said... [Reply to comment]

xde lg si biru...skang afiq bukhari..yeah2x..

pemanas cerita said... [Reply to comment]

bgoos tu.tak payah taip panjang2 dah

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@pemanas cerita ekeke pnjg jugakla rasenye afiqbukhari... cume 2 patah perkataan je skng ni :D

www.dunialandax.com said... [Reply to comment]

wah`~~lepas ni nak tukar domain gak la~~hehe

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@encHIx laNDax tukar jgn x tukar hehe :D

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog