Home » , , » Uncle Punya Blog Kasi Aku Award

Uncle Punya Blog Kasi Aku Award

August 25, 2010

Assalamu'alaikum...



Create your own banner at mybannermaker.com!


aku teruja nih... terharu! tergamam! haha aku x sangka uncle kasi aku award.. salah seorang otai dalam dunia blog tu.. dulu masa first aku join dunia blog ni, uncle punya blog lah antara yang aku respect. tiap2 kali blogwalking, aku mesti masuk blog dia.. sebab semua entry2 dia sempoi...

klik untuk tumbesaran

aku paling suka time dia buat entry cerita seram.. 'tunggukan kemunculan entry uncle tepat pukul 12 tgh malam yer'... haha ayat uncle tu memang best.. pandai tarik orang.. aku memang beriya2 la nak masuk.. sekali bila da pukul 12, perghhh uncle pg published citer hantu la plak.. adehh teringat plak kisah 'Rumah Seram Bernombor 57'...

korang mesti familiar dengan blog description uncle ni, 'Awass, blog bervoltan tinggi !!!' kan? haha walaupun uncle da khawin, tapi masih berbisa.. sempoi giler r uncle.. bini x marah ke uncle kluarkan statement camtu? huuu

klik untuk tumbesaran

ape2hal pun uncle, thankx bg afiq award ni.. satu pencapaian yang tertinggi pernah afiq dapat, macam menang tempat pertama acara lumba lari 100 meter! ekeke yang penting, kita sama2 maju uncle.. uncle sifu, sy anak murid huuuu banyak da aku membodek uncle ni.. ehehe

pada sapa2 yang x pernah jenguk lagi blog uncle, sila la jenguk yer.. kat SINI pun boleh.. uncle soh aku tag 5 orang untuk bg award ni..sape ek?


  • Mak - antara blog yang makin menigkat naik dan sentiasa mengambil berat tentang anak2 kandung dan 'anak2 tiri'nya.
  • Padin - salah satu blog yang mempunya kedai kopitiam tersendiri. aku suka lepak kat sana. memang merapatkan lagi hubungan kekawanan bersama blogger2 lain.
  • AnishAway - pada sapa2 yang tahu kisah sebenar, memang layakla si Anis ni dapat award dari aku. heee
  • Zaer - antara blog yang funky munky. try masuk, tengok header dia. mengancam x? :D
  • Redboy - antara blog yang mempunyai banyak tutorial versi redboy tersendiri. aku pun byk belajar dari dia.
kepada penerima2 award, sila amek banner award kat SINI ek..

psst~! pada sapa2 yang pernah bagi aku award, thnkx a lot k.. ada jugak award yang aku x sempat nak buat. kadang2 lupa sapa yg bg aq award. huhu

10 komen bernas:

Unknown said... [Reply to comment]

waa...uncle mmg sempoi la..palin klakar entry dia pasai bapuk tercntik kt thailand...huhuh]
smpai skrg bukak page tu..klakar bc komen2 org..hehe
anyway..thniah:)

Padin said... [Reply to comment]

hehe tenkiu afiq ekekeee

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@padin hehe ur welcome padin :)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Anishaway hehe same2 :D

uncle said... [Reply to comment]

@echah mashuri tak kuaa nyah ! hahahah

uncle said... [Reply to comment]

adehhh kembang setaman uncle baca ko punya entry nih...hahahah ...uncle mmg tak pernah sebelum ni kasi award kat orang..ini baru first time... kiranya ko mmg layak dapat pujian dari uncle tau..sebenarnya ramai yang uncle respect...cuma uncle jarang nak tunjuk jer..mgkin kerana uncle agak segan bercampur dengan ramai anak muda yang maju dalam IT..huuhuuu tapi syukurlah ..dunia blogger malaysia rupa-rupanya ramai gak yang peramah dan tidak lokek ilmu .. uncle byk belajar dari semua sehiggalah ke tahap sekarang masih lagi terkemut2 minta ilmu walaupun secebis ahahahh

Nur Hawa Mohd Zin said... [Reply to comment]

wah dapat award dr uncle...tahniah

Nur Hawa Mohd Zin said... [Reply to comment]

wah..tahniah dapat award

Anonymous said... [Reply to comment]

halo menikmati sangat anda blog, menulis dengan baik kunjungi juga tambang di http://www.bahasaindonesia.pokersemdeposito.com/ pada Gratis uang Poker
pengampunan untuk Indonesia yang buruk saya
terlihat bagus

Anonymous said... [Reply to comment]

Wow all I can say is that you are a great writer! Where can I contact you if I want to hire you?

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog