Home » » Keinginan Yang Membuak-buak!

Keinginan Yang Membuak-buak!

July 7, 2010

Assalamu'alaikum..

wuuuu... aku ade keinginan. tapi bile duit xde, keinginan aku terus jadi kehilangan. haha entry merepek ni. saje nak bgtaw korang ape yg aku inginkan untuk kemudahan blogwalking dan berblogging...







sebenarnya aku nak...


Yeah~!!! sebuah blik komputer yang cantik macam dalam gambar neh! smbil2 blogwalking, smbil tengok keindahan alam skitar. perghh! tenang beb~!!
______________________________________________-

xcukup kalau nak sebuah bilik yang kosong. mestila aku nak...

SEBIJIK KOMPUTER yang GEMPAK!! xdela lembap mcm PC aku sekarang haha

dan yang paling penting sekali(selamat nanajoe tambah haha), LINE "INTERNET" YANG MELEBIHI KELAJUAN BERSIN !! eh, korang ingat bersin x menghasilkan kelajuan ke? boleh tersembul biji mata kalau bersin x tutp mata ;p

duit Oh duit, kat mana aku nak cari ko? duit pun berkata, "woi! nak duit, kerjala !!!"

opsss!!!!!!!!! kena dah aku ngn diri aku sendiri ;p kerja2!!. sok aku kerja..yeah~!

psst~! kalau xkerja, mane nak dapat duit kan... so, meh tolong aku dapatkan duit ngee~! ;)

12 komen bernas:

Ida Sazarina said... [Reply to comment]

kalo sume tu ade..
tenet lembab..
bleh tension gak~
hehehe~ :P

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

haha lupe plak pasal tenet,kena tmbah neh! ekekeke

Zaer!! said... [Reply to comment]

hahahaha!! dapat sebijik pc gempak 2 kompem xkuar bilik..hehe

diraja22 said... [Reply to comment]

sabar akan sampai waktu 2..

RerameUngu said... [Reply to comment]

ngeeehehehe...
kita mempunyai keinginan yag lebih kurang sama..kehkehkeh..
maybe soon la..insyaallah kalau ada rezeki...

farysa said... [Reply to comment]

doa byk2
nnt trun la dari langit
hihi

Hayati Hamzah said... [Reply to comment]

nah duit nah..panggg!!! :))

Yuni Aisyah said... [Reply to comment]

wah!!alangkah bestnya kalo ada sebuah bilik computer yg cangih..nak kene jd kaya nie bru leh dpt sume tu..hikhik

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@diraja22 hehe insyaAllah

@rama2ungu haha kebutaln plak ek..meh same2 cari duit ;p

@farysa haha kalau camtu xyh keja la cek..doa je duit turun jatuh terus ;p

@polkadot haha pang tu kat ats meja ke atas muka???adehhh!!! ;p

@yuniaisyah haha sebab tula afiq nak keja..da kaye nnti baru leh bli sume tu ;)

masturah mj said... [Reply to comment]

hahahahah, sukelah post ni wlupun agk merepek, tapi pe slhnya berangan right..sgt suke..tgk gmbr2 diats..=)
fatinmmj

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@fatinmj haha bukan selalu berangan2 kan. ;p

paDel said... [Reply to comment]

salam...wahhh...besh nye kalau dapat pc tu kan..pastu leh la jenjalan kt blog saye lak...AndaSuka!! mari la datang ru,ah saye...

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog