Home » » Blogwalking Award

Blogwalking Award

July 16, 2010

Assalamu'alaikum..

dah lama aku x dapat award. tup2 hari ni dapat award. hehe best2. mula2 terkejut gak aku sebab yang bagi award ni FBI.ingatkan Federal Bureau of Investigation. takut gak keluar benda2 pelik nanti haha. rupa2nya 'Face+Blog=FB+Irresistable=FBI' yang kasi.

Award kali ni menarik sebab mengiktiraf para2 blogger yang suka blogwalking. err, aku suka blogwalking tapi xdela kerap sangat. aku suka blogwalking pada waktu kemuncak. pagi, tengahari, petang, tengah malam. sebab masa tu ramai blogger tengah on blog & blogwalking. Tips berguna untuk korang nih ;)

okeh bila dah dapat award, kena jawab sikit soalan2 yang tuan award sediakan.

  • DIMANAKAH ANDA SELALU BW? = terlalu general soalan ni. jujur menjawab, dekat blog yang top, blog yang tengah on, & blog yang pernah kunjung Blog Si Biru. senang kata, mana blog yang aku nampak, aku terus masuk tinggalkan jejak.
  • KENAPA ANDA SANGAT SUKA MEMBLOGWALKING? = sebabnya aku ni bukan artis. pembaca x datang nak cari aku. so aku la yang kena cari pembaca.
  • APA YANG ANDA DAPAT KALAU BW? = dapat kenal blogger2 baru, tambah trafik, memperkenalkan entry kepada pembaca, etc..
  • MACAM MANA PERASAAN ORANG YANG DIBLOGWALKINGKAN OLEH ANDA ITU? = err, soalannya ni payah nak jawab sebab perasaan tu bukan ada dengan aku. kena tanya pembaca ni. korang suka x aku blogwalking kat blog korang? ;)
  • TAG 5 RAKAN ANDA DISINI.

psst~! aku pilih secara rawak dalam shoutmix. mana nama yang selalu muncul, yang tu la aku pilih. 5 orang teratas ni bertuah hehe ;)

4 komen bernas:

Lagenda said... [Reply to comment]

award ni si FBI dah bg mak..so mak x pyh la buat lg dah kan..mak sama bacth dgn ko kena tag nih. huhuhuuu

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

haha xperasaan plak nama mak kat blog die..kalau cmtu,thniah sesama kite mak ;)

Unknown said... [Reply to comment]

koleksi awrd lg:)
seguni ckup x?uhuhuh

Zaer!! said... [Reply to comment]

hahaha,ecah nk jugak 2..mai2!!hehe

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog