Home » , , , , , » Jom Belajar Memasak!

Jom Belajar Memasak!

July 8, 2010

kerja.... kerja.. kerja.... tenet tette tett! haha korang ingt x lagu M.nasir yang ada lirik cmni? best tu lagu tu pasal kerja. huhu sebenarnya bukan lagu M.Nasir yang aku nak ceritakan. ni cerita pasal aku bekerja sebagai GENERAL worker! hehe bukan GENERAL manager yer. pasal tajuk Jom Belajar Memasak tu, ade kaitan sebenarnye. mehla bace sampai habeh dulu....

hari ni aku bertolak ke Putrajaya untuk menjayakan satu sesi rakaman program masakan sebanyak 12 episod selama 4 hari. bermula hari ini. itu yang status terkini aku kat atas shoutmix 'PENAT'. haha best woo keje as a general worker ni. walaupun dikerah keringat disuruh angkat itu ini, tapi pengalaman sehari bekerja dalam crew production mmg best. macam2 karenah yg aku jumpa. malas la nak cerita karenah mcm apa. tapi karenah dorang tu la mmbuatkan aku gembira untuk bekerja. :)

program masakan kan? aku xtaw ape nama program tu(sebenarnye xnk bgtaw sebab rakaman xsiap lagi). nanti bile nak keluar dalam TV(maybe untuk raya tahun ni) aku bgtaw korang ek. tapi yang pasti, penaja utama ialah Ramly. korang x kenal sape tu Ramly? sekarang da bergelar Dato' Haji taw. korang kalau xkenal Dato' Haji Ramly, baik toksah makan berger. dulu femes dengan nama Ramly Burger. cayalah Dato'!

hurm x nak la cerita panjang. ni sebenarnye 'post cepat~!'. pasal aku penat sangat. sok pagi nak kene bangun awal lagi. tapi nk bgtaw nih, setiap episod ade artis jemputan. meh tgk gambar yg sempat aku curik2 snap~!






kalau pandai, tekala sape dalam gambar tu.. ;) gambar 2 kebawah tu view dalam hotel PULLMAN PUTRAJAYA LAKESIDE. cantik weh pemandangan dalam hotel tu. huhu sebenarnye banyak lagi gambar. tapi cukupla 4. letak byk2 pn takut korang muak nak tengok. sok2 plak~! ;p