Home » , » Jalan Cerita Untuk New Entry

Jalan Cerita Untuk New Entry

July 15, 2010

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........

eh, Assalamu'alaikum. sori guys. tertido plak. aku da pening nak tulis skrip nih. ni semua angkara seorang pekerja aku yg tah apa2 tah.

ideaaaa, mane ko menghilang?? aq da kekeringan da nih nak menulis. ko suka men sorok2 ngn aku eh. pandai kau main2 ngn aku. time aku malas, barula ko nak menjelma. time aku desperate, ko hilang plak. grrrr~! ke ko nak makan kismis baru ko x lari? aq tau tu makanan ruji ko.

arghhh aku da fedup~!! lepas ni aku nak gajikan 2 orang lagi pembantu utk membantu aku, pen ngn kertas. so, aku kena potong gaji ko idea sebanyak 40% sebab ko memperlekehkan aku. aku x suka pekerja2 yang malas mcm ko idea.

aku x larat dah nak hidup ngn ko sorang je idea. ade idea, tapi xde pen ngn kertas susahlah aku nak menulis. kesian blog. sunyi sepi je sejak beberapa hari ni. ni disebabkan ko la idea. aku xle nak pecat ko sebab ko orang kanan aku. xde ko, semua sunyi.... ko jangan macam2 nak mintak itu ini. bersyukurlah dengan apa yang aku da bagi..

dengar nih, bagi orang baik "orang tamak selalu rugi". bagi orang jahat plak, orang tamak selalu x rugi, tapi akhirnya MATI. ko nak jadi macam dorang tuh??.. dah cukup aku xnk dengar ape2 da! pergi buat kerja sekarang~!!!

psst~! cuba korang teka ade berapa watak dalam entry kali ni. :)

9 komen bernas:

velasrizal said... [Reply to comment]

huhu ada pembantu plak ni..hebat..

Ben Nyah Pesaing Ben Ashaari ?

Anishaway said... [Reply to comment]

ayat semart !
buleh berkatakata dgn "idea".
;)

Afiq said... [Reply to comment]

@velasrizal haha susah bile dok depan pc,tapi xde idea nk mnulis.kenala buat draft selalu :)

@anishaway haha ayat spontan ler..

Nur Su'aidah said... [Reply to comment]

sorang sahaja watak! :)

Wawa~* said... [Reply to comment]

gi ler jenjalan... msti dapat idea nnt....

belia bangkit said... [Reply to comment]

xder watak! hahaha

xazryx said... [Reply to comment]

hoho .pegi la mane2 untuk cari idea .insya-allah dpt ilham tu dtg .

Afiq said... [Reply to comment]

@suaidah haha yeker?? ;p

@wawa&xazryx hehe btul gak..tp nk pg mana?wuuuu

@beliabangkit haha tetttttt~!!!

murni said... [Reply to comment]

kne makan kismis sebaldi ni.. ^_^

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog