Home » , , » Specky Baby

Specky Baby

July 30, 2010

Selalu sangat tengok orang dewasa pakai cermin mata kan. meh layan baby plak pakai cermin mata. so cute~! :)

apa tengok2? nak kena tumbuk ke?
old timer..
adeh mummy, nak juling dah mata i ni..
makk, xde spek yang lagi besar ker? lagi besar lagi bagus..
surpriseeee~!
hikhik maluuuu...
ada gaya jadi model cermin mata ni..comel~!
ni sebenarnya nak cover lebam2 kat muka & mata...
psst~! apa2 pun, jaga mata korang k, antara anugerah Allah yang paling berharga tu..

13 komen bernas:

sweetsal said... [Reply to comment]

tgk comel2 pulak tgk baby2 ni pakai spek, mengalahkan org dewasa pulak..org dewasa pn tak pakai camtu..hehe

Hariz said... [Reply to comment]

Hahaha Cute :)

New Entry Prof-Hariz
Kenapa Mama Perlu Berbohong?

spek pink said... [Reply to comment]

hehehe...cumil2~! yg pkai pink tuh.. alaa.. cutenyer~!! nk yg mcm tuh satu! ;)

ken said... [Reply to comment]

haha.. adorable =)

yott said... [Reply to comment]

sgt2 comel..suka

Notami said... [Reply to comment]

ade yg comel..yg debab pn ade jgk.. =)

cimut munniey :) said... [Reply to comment]

woahhhhhh! comelnya comelnya nak nak yang pakai wrne pink tue. heehee :D

BezBuddy said... [Reply to comment]

comei glerr...hehee

Nur Hawa Mohd Zin said... [Reply to comment]

adoyai kecik2 dah pakai spek..macam awe lah, umur 10 tahun dah pakai spek..

Anishaway said... [Reply to comment]

wahahau ! omey ! ;)

My MiRa said... [Reply to comment]

haha comel2....budak2 pown dh pandai bergaya dah sekarang ni haa.....by the way...i follow you........

RastaMat said... [Reply to comment]

Aku suke gambar no 2...
style woo...

Afiq said... [Reply to comment]

@rastamat: haha kenala ngn gaya ko tu.. :D

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog