Home » , , » Sah! Memang itu Engkau!

Sah! Memang itu Engkau!

July 7, 2010

sebenarnye da lama aku peratikan. benda ni da lame sangat dok menjelma dalam blog aku dalam mase 2-3 hari ni. cuma aku xnak berharap sangat. takut nanti tersalah tekaan. aku xnk jadi hidung x mancung, tapi pipi tersorong2. betul ke perumpamaan tu?! haha

aku da lame tunggu taw x. sejak dari kes aku tukar url ari tu lagi, Kembali Bertakhta. aku rase nak masuk sebulan da ko menyeksa aku. perghhhh~! sabar jela. tapi alhamdulillah, aku cek tadi, ko da menjelma kembali~! thnkx NUFFnang sebab ko bg jugak Buffered Earnings kat aku. satu pn satu lah. janji ade BE.


aku tobat lepas ni aku xnk tuka url da. aku taw korng marah sebab sebelum ni Hari Baru memang bagi keuntungan kat korang. tapi sekarang aku cuba untuk menaikkan Blog Si Biru plak. so apekata korang bg banyak sket BE tu hehe.

psst~! sabar tu sebahagian daripada iman... amin~!

12 komen bernas:

Unknown said... [Reply to comment]

uwaaa....Bufferedku dah ilang...semalam dh start jd metered....tahniah encik biru,dapat BF...

tapi kenapa BF???Bukankah BE??? :)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

haha nmpk aje eh..silap xde 1 kaki lagi je..F samela ngn E :P

Ida Sazarina said... [Reply to comment]

wah dah ade buffer~~
yahhhhh!!~~

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@nana haha nana mesti dpat byk agi kan buffered?mklumla,org femes hehehe

nuyuEna said... [Reply to comment]

waaa~sy tumpang gembira jupe...
jom lompat2..hehe..

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@nuyuena haha jom2 lompat tinggi2 smpai atas awan~! ngeee ;p tq erh di atas kegembiraan nuyuena..afiq amatla menghargai korang semua :)

Unknown said... [Reply to comment]

igtkan pe la td...hehe

Suratman Adi said... [Reply to comment]

Salam kenal kawan,..Kunjung balik and follow my blog ye...Aku dah following You...From blogger indonesia

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@bezbuddy haha :)

@wong thnkx..i'll follow u back ;)

Ain Zulaikha said... [Reply to comment]

aduhai... hehehe...

Wanie said... [Reply to comment]

hehe..tahniah~
klu muncul slalu tnda2 nak dpt buffer ek?keke

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@ainz hehe kenapa aduhai?suda terkena ke? ;p

@wanie hehe same2..rase2nye mcm tu la..tnde2 kecil nk dapat BE :D

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog