Home » » Apa boleh buat..

Apa boleh buat..

July 19, 2010

korang ingat lagi x entry aku yang bertajuk "Pandang ke atas, Fikiran ke bawah"? pasal aku nak grad tu. supposedly result recheck paper keluar hari ni. tah kenapa plak pihak UiTM kata awal bulan 8 plak... wuuuu~

aku bukan apa, kalau result tu keluar awal, aku x yah nak daftar kolej lagi da. mana la taw aku lepas paper tu, alhamdulillah x yah daftar. kolej ni, kalau nak daftar, kena bayar. pulus tuu..... sekali daftar, kena bayar RM550. perghhh~! walaupun 1 paper, tetap kena bayar RM550. yuran pendaftaran la katakan.

nak x nak, aku kena lah daftar. tadi pergi kolej nak uruskan semua payment dan add drop subjek. punyala lama nak setle. padahal benda remeh je. tapi x tawla kenapa management kolej tu lembap nak mampos~! hanya department management kolej yer. bahagian2 yang lain ok jerk.

wuuu hopefully bila dah keluar result recheck nanti, aku terima berita yang menggembirakan buat diri aku, dan juga umi dan abah. aku dah x nak menghadap kolej tu lagi da. ramai da member2 aku yang lepas. ada yang kerja, ada yang sambung belajar. jeles kot.. cuma nasib x menyebelahi aku lagi.. tapi aku yakin, akan tiba jua kejayaan untuk diri aku :)

buat masa sekarang ni, aku kena hadiri kelas untuk satu paper je. tiap2 hari selasa dan jumaat. hari2 lain, aku x taw nak buat apa. nak kerja, tapi jadual kelas tu tah macam hape tah. susah nak schedule & arrange untuk buat benda lain. layan jela huhu~

psst~! aku still lagi boleh blogwalking & update blog hari2 hehe ;)

11 komen bernas:

sweetsal said... [Reply to comment]

jangan sedih2..usaha lagi pasti berjaya..

Izan Ishak said... [Reply to comment]

susah jgk kalau satu subjek je tapi dlm masa yg sama tak boleh buat benda lain...
xpelah...yg penting dahulukan study kan...
moga sukses selalu afiq!

lazaac said... [Reply to comment]

aku pun pernah sangkut paper sem lepas, ngam2 nak grad dah... jadi skrg ni akan smbg belajar tp masuk second intake... alhamdulillah, ta tersasar jauh, cuma lambat ckit la..

Zaer!! said... [Reply to comment]

InsyaAllah lepas recheck paper 2..;-)

Affat :) said... [Reply to comment]

still adea masa na blogging yang penting tuh :D

Hariz said... [Reply to comment]

Alhamdullilah
dan insyaAllah akan ada yang baik untuk bro
okay :)



Future Husband!

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@sweetsal insyaAllah :)

@izan hehe tu la.nk wt cane kan..thnkx yer~! suksess!! hehe

@lazaac aku xkisah kalau tersasar skit ke,yg pnting lepas n dapat sambung..hopefully dapat ikut jejak ko bro ;)

@xangonila aminnn~! :)

@affat haha blog mana ley ditingglkan..ni la tmpat nak ngadu kat korang smua ;p

@hariz insyaAllah~! :) thnkx bro..

Unknown said... [Reply to comment]

biru...me too....ad subjek tak amek ag...so,ne sambung blaja...((takmo sebut extend...heee))...takpe2,bersemangatlah untuk hidup...lau ikutkan mmg jeles amat...yg len2 da smbung master...dah nk konvo...but wat to do....:)

PMOfficial said... [Reply to comment]

sian la plak ngan dia ni...hurm....
uitm ke? kalau uitm mmg lembap la....semua dok mengangkang je....hurm

Cahaya Kehidupan said... [Reply to comment]

jgn sedih...ada hikmahNYA percayalah..^_~

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@sijari hehe kalau x extend,kite xkn taw jadi cmni ;) hehe kamu pn same k,teruskan hidup :)

@parkcheek huhu x tawla pasl pe uitm ni. sekejap kate tarikh tu,sekejap tarikh ni...

@nurhayati insyaAllah thnkx hayaty :)

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog