Home » , » Follower 666 - Cik Bucken

Follower 666 - Cik Bucken

July 19, 2010

"wahai pengikut ku yang setia. bila sampai nombor2 yang menarik, akan ku jadikan sebuah entry khas untuk kamu sebagai tanda terima kasihku kepada mu semua...." haha ayat mamai.

dalam sedar x sedar, follower Blog Si Biru telah menjangkau sehingga ke 666 orang~! waaa, aku x pernah terfikir untuk mempunyai follower yang ramai sebegini. thnkx korang. aku xpernah janji kan ape2 untuk follower yang pernah mendiami nombor2 yang cantik dan menarik untuk Blog Si Biru. cuma satu benda je yang aku leh bagi, 'entry khas'.

pengikut aku yang ke-666 ni merupakan 'Cik Bucken'.. thankx yer.. sebagai tanda terima kasih yang x terhingga, afiq tolong promote blog kamu yer.ok firsty, ni header blog Cik Bucken kita, cantik x?


cantikkk~! siap ada 2 pelangi lagi tu.. "ini hanyalah plastik semata.." tu blog description untuk Cik Bucken. xtaw lah kenapa dia kata camtu. kalau korang nak tau, try la masuk blog dia. cari info kat sana sebab apa. aku pun x taw kenapa. nanti nak tanya dia la hehe bawah ni plak rupa bentuk blog dia.


hehe oklah, aku xnk cerita panjang2 sangat. nanti takut cik bucken marah kalau tersalah cerita. baik korang masuk sendiri blog dia, Cik Bucken. btw, pada yang lain, aku hargai jugak. thnkx pada yang sudi memollow aku. nanti senang2 aku masuk blog korang balik. pada yang dah follow aku, tapi aku x follow balik, InsyaAllah nanti aku follow balik. ;)

psst~! bila lah aku leh dapat sejuta follower... :D

8 komen bernas:

@reltzsensei said... [Reply to comment]

wa..ramainyer followers die...nk cket????hik3...

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

hehe amekla kalau dorang xmarah eekekek :)

± said... [Reply to comment]

huhu...nombor omen tu.. 666
gler terer ar trafik cik bucken

check out latest entry grafik novel aku... Aku Pilih Neraka!

Unknown said... [Reply to comment]

tahniah cik ...i like plastik..:))

Anonymous said... [Reply to comment]

cantik no tu...bertuah nye cik bucken..

Cik Bucken said... [Reply to comment]

wahhhhh!!
terharu giloossss T_T
wuuuwuuuuwuuuu...
mekaseh!promote baek punyee nih ^_^

RedBoys said... [Reply to comment]

wahh.. ramainya pengikut2 ajaran encik afiq.. ajak diaorang ikut red sekali.. heee

Nur Hawa Mohd Zin said... [Reply to comment]

nak sikit follower...huhu..tahniah ye

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog