Home » , » Pengikut Yang Setia

Pengikut Yang Setia

August 30, 2010

Assalamu'alaikum...

Setelah sekian lama, akhirnya jumlah pengikut2 ku yang setia kini menjangkau sehingga 900+ orang!! waaa aku x sangka leh dapat sejumlah tu. walaupun aku x sehebat Ben Ashaari, Cikgu Dahlia, Uncle Punya Blog, Darkbatman, dll, tapi aku tetap  bersyukur sebab setiap hari, x putus2 pembaca nak follow aku..

Kebiasaannya, aku akan buat satu entry khas untuk follower yang hit nombor2 menarik dan cantik. tapi kali ni, aku x buat disebabkan aku terlupa. hehe sorry pada mana2 follower yang hit nombor cantik. korang tetap follower yang aku akan hargai sampai bila2.

Xde idea dah ni nak tulis apa sebab entry kali ni aku just create untuk mengucapkan Jutaan Terima Kasih kepada para2 follower. nasihat aku, jangan jemu untuk membaca nukilan aku setiap hari. dan aku berharap sangat korang x meletakkan harapan yang terlalu tinggi untuk afiqbukhari.com sebab ini adalah ruangan peribadi. just suka2 untuk aku berkongsi macam2 cerita dengan korang semua hehe.

Akhir kata dari budak lelaki yang bernama Afiq, TRIMASSSSSS!!

psst~! jom tengok cerita nujum pak belalang si kaki temberang haha

28 komen bernas:

Cahaya Kehidupan said... [Reply to comment]

samalah afiq,yaty pun terlupa nak buat entry for follower yang hit no cantik,tapi yaty tak macam afiq lagi....hehe..tahniah afiq..teruskan berbloging ^__^

aizatshafiq said... [Reply to comment]

tahniah-tahniah...
satu pencapaian yang bagus la tu...
=)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Aizat Shafiq haha tq2 :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Nur Hayaty hehe insyaAllah afiq akn teruksn berblog.. xlama lagi la tu yaty nk dapat follower ramai hehe thnkx taw :D

Cahaya Kehidupan said... [Reply to comment]

hehe insyaAllah...^__^

Unknown said... [Reply to comment]

keep it up afiq bukhari!heee

RedBoys said... [Reply to comment]

wahh..tahniah ye.. red masih ciput lg follower.. red x mengamalkan cara ' i sdh follow u, follow back ok'.. maybe sbb itu x ramai follower.. tapi red tetap syukur sbb masih ada yg sudi berkunjung ke blog red..

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@RedBoys hehe afiq pn xmengamalkan cara tu..tapi tula,rezeki namanya :)

XYZ said... [Reply to comment]

tahniah derr menuju puncak afiq nmpknye...

p/s: nt da kuar TV jgn lpe kwn2 hehe

Anonymous said... [Reply to comment]

hehhee..xjemu pun..insyaallah tak..tahniah..ramai tu... :)

Unknown said... [Reply to comment]

haha,...ok la tu...tahniah la ye...
emoga terus maju....

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@misyamissyou hehe thankx! :D

Yuni Aisyah said... [Reply to comment]

teruskan usaha lg afiq n semangat..!!hehe

ieda said... [Reply to comment]

tahniah dikkkk .. :)

Nur Hawa Mohd Zin said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
Unknown said... [Reply to comment]

cak!!! hehe

wah,dah nak 1raban follower afiq....

semuga berjaya menuju puncak kepuasan dlm berblogging..

~~kim salam kat housemate..haha

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Cik Jari haha housemate? sape ekkk? ;p anyway thnkx :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@iedaur welcome kak :D

gnesop said... [Reply to comment]

tahniah.. mmh hebat lah.. hampir 1K dah.. :)

gnesop said... [Reply to comment]

jeles gak, ramai awek follow afiq ni :)
peace!

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@sop haha kebetulan je kot :D thankx bro :)

Belalang hijau Perisik said... [Reply to comment]

afiq! afiq! afiq!
dia kawan baik saya! dia kawan baik saya!
(tumpang glemer)

huhuhu...

PMOfficial said... [Reply to comment]

kiranya pakcik ni tak setia la nih....sedey tol

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Parkcheek Chun Li haha ang setia pkcik..dulu tiap kali aq ade entry baru ang la orang pertama komen hehe

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@belalang hijau haha tada hal..aq mane glemer weh :D

MOFASAD said... [Reply to comment]

weeewwiiittt

Unknown said... [Reply to comment]

welcome.hee.

Unknown said... [Reply to comment]

wahh . rmainye follower . glamer da adikk akak neh . kehkeh =p

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog