Home » » Aku Rindu 'Ex' Aku!!

Aku Rindu 'Ex' Aku!!

August 24, 2010

wuuuuu...

aku rindu la kat ex aku.... apa khabar dia sekarang ek??

dulu dia lah teman untuk menghiburkan hati aku yang lara ni....

setelah dia dirampas orang, aku jadi x keruan...


makan kenyang alhamdulillah...

mandi memang basah satu badan...

tidur memang lena habeh...

semuanya kena serba serbi lah.


aku betul2 rindu kat dia... yang dok ada sekarang ni pun betul2 x memuaskan hati aku... performance x bagus.. suka buat aku sakit hati.. dala lembap... huuuu

...

OHHH!! aku rinduuu PC lama aku... waaaaa... aku nak beli PC baru tapi xdak duit.. sapa yang baik hati nak dermakan sejumlah wang untuk aku beli PC? korang baik hati x? RM10k pun jadila.. ada balance, aku pulang balik. aku janji.. pleaseeee!!



psst~! tula..dulu orang sibuk nak upgrade, aku pergi downgrade..adehh..

32 komen bernas:

joegrimjow said... [Reply to comment]

ok
agak terkena

RastaMat said... [Reply to comment]

Tu gambar pc lame ko ke??
Perghh..
Gempak...

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@RastaMat haah mat..aq p jual..adehh

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@joegrimjow huhu sorry bro :D

CIK TOM said... [Reply to comment]

adeh...ingatkan rindu kak tom tadi..miahahaha:)

XYZ said... [Reply to comment]

tido tak lena
makan tak kenyang
mandi tak basah
berak tak basuh

cm tu ke fiq? lalala

RastaMat said... [Reply to comment]

Adesss..
Sekarang ko gune pc ape??

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Tomato Gurl's Life ekeke rindu gak..erkk leh ke? ;p

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@MissXYZ a.k.a Abaikan perghh berak x basuh tu miss hahaha

ataicha said... [Reply to comment]

ala kesiannya...
xpe.. ex biarkan saja.. cari yg lagi baru.. ;pp

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@RastaMat pc taon 90-an huhu lembap wehh.

Unknown said... [Reply to comment]

10k je ke? nape tak mintak 10MB???hakhakhak...

Zaer!! said... [Reply to comment]

hehehe..Rindu la kat pc ni..adeh!! Terjual la pulak..xpe,skang pon da ok da..LED 2..hehe..;-)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Cik Jari hahah nak bagi ke? kalau nak bagi, besar bulan tu afiq tadah wakaka

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Zaer!! haha led pun,tapi sistem lembap x guna gak :D

Cahaya Kehidupan said... [Reply to comment]

haha ingat kan Ex apa la tdi..isk2..10K,hurm 10K rupiah leh tak..hehehe =P

zaer tu dok sibuk kat ats,suh dia sponsor..hehe

sangilapi said... [Reply to comment]

afiq,ko doakan rezeki aku murah-semurahnya sebelum raya ni :)

kalau rezeki yang aku tunggu tu muncul,sebijik laptop baru aku sedekah kat ko[serius ni]

maka doakanlah aku :)

www.dunialandax.com said... [Reply to comment]

huhu~igt ex mana le~heheh~~
wah!macam style je pc kau~hehe

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Nur Hayaty haha 10k rupiah mane cukup sis..ekeke

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@sangilapi wahh,betul ke ni?? alhamdulillah ade jugak rezeki aq nk merasa laptop baru..makanya, aku mendoakan moga rezeki bro sop dimurahkan selalu olehNya.aminnn~ :)

wanie said... [Reply to comment]

haaa pe lg..rmpas lah smula 'ex' afiq tu dr org tu..ekekeke...nnt raye dpt duit raye boleh beli lptop baru dah :P

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@encHIx laNDax bukan pc, tapi EX pc heheh ;p

Sherry said... [Reply to comment]

Hahahaha... apalah. ingat ex GF tadi..
btw, cun gila EX afiq ! hiihii.=DD

suzie rahman said... [Reply to comment]

per daa fiq, ingt gewe td..trtipu sude~ choi

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@::sherry:: haha cun kan dia :p

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@suzie rahman haha choiii.. sorry yer :D

Unknown said... [Reply to comment]

haha~
ape dah bukan main lagi tajuk macam jiwang2 tpi..hik3
pasal pc plak...
hsha

Unknown said... [Reply to comment]

cehhh...ingt aku rndu syg kamuu,,heheh..

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply to comment]

ok~ keen bg pinjam.. tp byrn cam ala2 byr kt along la.. amcm?? O_0

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@NuSaNa NoSa 91 bp percent nih??kalau tinggi dari along,xmaula ;p

Anonymous said... [Reply to comment]

rasa macam nak lastik kepala penulis ni la...

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@c.i.k.a.m.i.e.a wahh, mehla la lastik..

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog