Home » , » Aku Seorang Zombi

Aku Seorang Zombi

August 25, 2010

zzzzzz....

bangun2... bangun sahur... zzzz tengok jam kat phone, baru pukul 5.. kan sunat lewatkan sahur... zzzz... sat2, sat gi bangun r.... ngantuk ni... huuuuu

'oh sayang, aku rindu pad.....' kringggggg!!! arghhhh dia berbunyik plak da alarmm nii.. kacau daun betulla.. tengok jam balik.. haaaa!!! adehhh ni dah terlebih lewat da ni... zzzz bangun ngn mata kuyu je.. turun mengadap makanan dengan mata yang agak kabur penglihatan... ni ayam ke ikan? bedal jela...

camtula aku hari2... tido kol 4.30, bangun kol 5... setengah jam je aku dapat tidur dengan tenang... dari pukul 5 sampai la pukul 5.30 asyik dok snooze je alarm tu... x pasal2 phone tu aku baling nanti..

hidup da macam zombi je aku rase..otakkk otakkkk.. OTAKKKKK!! kepala hotak ko afiq! hahaha marah betul si jari ni kat aku ek.. bukan main ligat menari atas keyboard ni.. kalau bab nak marah diri sendiri, memang laju je.. jari oh jari..

Allahuakbar, Allahuakabar!!..... assolatukhoirum minan nauum..... azan subuh dah berbunyikk... mohler kita solat...pasni sambung jadi zombi balik... zzzzzz....

psst~! malam tadi bulan mengambang...

13 komen bernas:

RastaMat said... [Reply to comment]

Aku 1st lagi ke ni??
hahaha..


Bahaye bro..
tdo biar cukop..
boley giler klu ko tak cukop tdo..
biler ko giler,
maka batal puase..

ish2...

mAsHiMaRo said... [Reply to comment]

ape je la incik zombi ni buat tak tdo??
hamba kul 12 dah mata agak2 tak berani nak bukak jer!!!

Afiq said... [Reply to comment]

@RastaMat haha ko mmg suke jadi yg pertama wakaka
ishx3..jgnla doakan aq giler mat..smpai hati ko..haha

Afiq said... [Reply to comment]

@mAsHiMaRo hamba xtawla knp jadi begitu..sudah menjadi kebiasaan mata hamba terkatup pukul 4 pagi ;p

RastaMat said... [Reply to comment]

Hahahaha..
Aku bukan doakan ko giler..
Aku cakap sebab aku pon selalu macam ni..

Naseb baek aku tak giler lagi time puase ni..
Susah gak nnt aku ganti puase plak..
haha..

Afiq said... [Reply to comment]

@RastaMat hahahh kite samela mat yer..mintak dijauhkan dari giler tu..wooo0o aq xnk giler..giler itu giler!!

diana said... [Reply to comment]

buat ape
sampai lewat tido..
tunggu ayam
jantan bertelur ke??

FloEllen said... [Reply to comment]

ciannya cufiq...ni cerita benar kah atau rekaan semata mata....hehehe

Cik Moon said... [Reply to comment]

uii...biaq betol tdo cam2... huhu...

Afiq said... [Reply to comment]

@Cik Moon haha np?x percaya ka?btul..tp lepas subuh tido balik la ;p

Afiq said... [Reply to comment]

@FloEllen hehe benar sebenar benarnya nellen :D

Afiq said... [Reply to comment]

@diana jadi jaga kat umah ni..

Azmi said... [Reply to comment]

bahaya ni..harus lah dijauhi...
hehe~

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog