Home » , , , , » Pak Arab Playboy Beli Bugatti Veyron

Pak Arab Playboy Beli Bugatti Veyron

August 14, 2010

Assalamu'alaikum...

LONDON: Golongan playboy Arab yang memiliki harta melimpah-ruah kini menjadikan London sebagai pusat mempamerkan kereta mewah masing-masing.

Bilionair dari Timur Tengah itu membawa kenderaan masing-masing - sesetengahnya dengan kemasan bersalut krom - menaiki pesawat dari Emiriah Arab Bersatu. selanjutnya.

Kereta itu bersama Pagani Zonda Cinque - satu daripada lima yang dipasang di dunia - sering diletakkan di kawasan Dorchester.

Ihsan dari myMetro

Bulan lalu, pemilik baru gedung beli-belah Harrods menayangkan kereta Koenigsegg CCXR bernilai RM6 juta dan Murcielago (bernilai RM1.7 juta) di depan premis berkenaan.

Disebabkan ia diletakkan di tepi jalan, pihak berkuasa terpaksa mengunci tayar kenderaan itu sehingga pemiliknya membayar saman...

Kebanyakannya mempunyai kelajuan lebih 300 kilometer sejam, tetapi di London, biasanya mereka terpaksa memandu hanya dengan gear satu,” katanya.. selanjutnya.

----------> 100% milik myMetro


--------------------------------------------------


hehe cuba korang tengok balik tulisan yang aku boldkan tu? GEAR SATU? haha beli kereta mahal2, aleh2 dapat pakai gear satu je.. gear2 yang lain buat perkasam... kaya sungguh playboy2 arab ni. haishh dunia oh dunia...

psst~! bila da kaya sangat tu, semua benda jadi mudah. senang nak dapat sesuatu. tapi kaya dengan cara apa? halalkah caranya? jangan kerana niat yang ikhlas, semua benda menjadi halal. fikir2 kan lah...


11 komen bernas:

amirasyraf said... [Reply to comment]

Lar ada jugak pak arab yang playboy yer..dapat ilham daripda metro bila ni?Hari ni ke fiq?mewahnyer kete..nk 1!

Afiq said... [Reply to comment]

@amiasyraf: hehe metro hari ni, 14/8..try la masuk mymetro..afiq suka baca online kalau xsempat nak beli newspaper. hehe

Nur Hawa Mohd Zin said... [Reply to comment]

salama fiq
pergh!!!..tokey myk ke pak arab tu? heheh

hazman aka species1980 said... [Reply to comment]

kete nie memang serius MEWAH dowh....

kisahsensasi said... [Reply to comment]

Begitula la kan.... orang kalau dah terlalu banyak duit.... haish...

encHIx laNDax said... [Reply to comment]

gilerr~~~kenapa malaysia x macam ni kan??hehehe

noor afzan said... [Reply to comment]

aduh...
tak mo la kaya sangat.
dah lebih kepada riak tuh.

nuriz said... [Reply to comment]

wahh kete jenis apa tu dasyatt nye, kaya betoi pak arab

Khairul Azmi said... [Reply to comment]

betul2...
tak semestinya bila kaya hati kita senang..makin gundah gulana ada la..
haha.....

Afiq said... [Reply to comment]

@moor afzan: haha taw xpe..bersederhana sudaa.. :)

@nuriz: hehe jenis bugatti tu..kete paling laju xsilap afiq :)

@khairul: haha taw xpe..gundah gelana mcm mana nak jage wang :P

xangonila!! said... [Reply to comment]

Pergh!! pakai gear satu je..hehe..;-)

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog