Home » , , » Tutorial Watermark Daripada RedBoy

Tutorial Watermark Daripada RedBoy

August 3, 2010

Assalamu'alaikum..

Korang dah tengok kan entry aku sebelum ni berkenaan dengan Watermark Blog Si Biru? ada pelbagai komen yang aku terima. alhamdulillah semuanya yang positif2 belaka. thankx korang.

Ada yang bertanya macam mana nak buat watermark? aku sebenarnya x taw sangat sebab watermark tu adik aku yang buat. aku just bagi idea kat dia. dan dia jugaklah yang menyiapkannya sehingga aku betul2 berpuas hati..

Untuk memenuhi permintaan tersebut, aku telah meminta izin daripada blogger RedBoy untuk membacklink tutorial beliau bagaimana hendak membuat watermark sendiri. korang kenal x RedBoy? alaa yang blog dia warna merah tu. aku suka template blog dia. simple & kemas. termasuklah blog Padin(blogger RedBoy la yang designkan untuk dia) hehe ok bro padin. ;p

KLIK SINI - CARA NAK BUAT WATERMARK SENDIRI daripada blogger RedBoy

7 komen bernas:

Padin said... [Reply to comment]

hehe.. termasuk juga aku dalam ini cerita, thanx afiq, blog ko pun apa kurangnya kemas jugak

umm, nak buat jugaklah watermark ekekee

cik jari said... [Reply to comment]

betul2.....tp sy masih lemah dlm bab edit2 nih...hasilnya masih belum smooth....

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@padin: haha buat jgn xbuat padin..soh ler redboy buatkan.. pelagi redboy,charge la padin tu ;p

@cik jari: hehe pelan2 kayuh..lame2 lembut la tu :D

RedBoys said... [Reply to comment]

haha..charge ye afiq..ok juga tu..huhu..

Padin said... [Reply to comment]

hak hak, ape lak gitu hehe.. tengok le cemane Fiq, hehe.. nak cari sponsor baru lak, hehe..

suzie rahman said... [Reply to comment]

hihi,,,per tu watermark..k kite search..thks fiq

suzie rahman said... [Reply to comment]

watermark? per tuh? k kite blaja dulu per tu.thks afiq

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog