Home » , , » Bila Chef Mengamuk...

Bila Chef Mengamuk...

August 26, 2010

korang jangan buat pasai kat dapo.. kang x pasal2 chef mengamuk.. dala kat dapo tu tersimpan segala macam alat alatan yang boleh meragut nyawa..


15 komen bernas:

RastaMat said... [Reply to comment]

humak ai...
Bahaye2..
Pasni aku taknak la masok dapor lagi..
Takot weyh..
hahahaha...

RedBoy said... [Reply to comment]

masyaAllah..
bahaya juga ye..
segala mak nenek pisau ada di dapur..
huhu.. tapi aku minat memasak.. hehe
so, jgn bg aku hanggin.. haha

Afiq said... [Reply to comment]

@RedBoy haha taw xpe..nk ngamuk pun, carik la tempat lain..bahaya tuu.

Afiq said... [Reply to comment]

@RastaMat haha ko penah masok dapo ke mat? ;p

LyNn HaMzAh said... [Reply to comment]

uishhh...giler la...

Myzul said... [Reply to comment]

bahaya btol klu mengamuk kat dapur ni..uish

Lizzie Yasmin said... [Reply to comment]

giler.. jgn lar mak kita plak mengamuk mcm tue time tgh msk juadah bbuka nanti.. coz anak dia nie mls nk tolong.. hehehe

sweet stalker said... [Reply to comment]

aRrrgghh.. ArrRRggGgggGGghhh!!!!(chef) hiyak dish!!(lelaki baju itam bagi sbijik) teros senyap.

misyamissyou said... [Reply to comment]

bahaye..kalau mak kat dapor jgn le buat mak kamu ngamok..semua pinggan mangkuk periuk belanga kena kepala, keluar kicap wane merah t..haha..kena baling tepung tak pe lagi..huhuu

alinac lover said... [Reply to comment]

asal dia ngamuk??adoi~

ejum said... [Reply to comment]

amboi bukan main marah lagi die..mgamuk pasal ape 2?

Jom usha entry terbaru kat sini E J U M

Azmi said... [Reply to comment]

bahaya kot...
apa da...
pada-pada la...

belalang hijau said... [Reply to comment]

dia hangin pasal staff dia xde yg reti buat kuih bangkit tue...

kuikuikui

sop said... [Reply to comment]

mmg bahaya kalau chef mengamuk
tahu saja lah.. kat dapur macam jenis alatan ada.. huhuh

suri said... [Reply to comment]

sahlah tuman tu mmg tak der kje nak tunjug pak belalang dia mgamuk..

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog