Home » , » Si Tikus Yang Tidak Berekor

Si Tikus Yang Tidak Berekor

August 12, 2010

Assalamu'alaikum..

korang pernah tengok tikus yang xde ekor? maksud aku, bukan tikus yang dipotong ekornye, tikus ni lahir2 je terus xde ekor.. unik tu.. n bulu tikus ni plak warna biru.. cantikkk..

korang ni memang susah nak percaya kalau xde gambar atau bukti. kan? xpe. aku ada bukti kukuh. siap dengan gambar lagi. biar terbeliak mata korang sebab 'kekejutan' haha


dah ready ker?

dah?

ke belom?

hurmm korang ni percaya ke x?

serius aku x tipu korang...

memang ada tikus yang xde ekor...

baru aku tangkap petang tadi...

aku terjumpa atas rak...

aku tengok cute sangat...

so aku amekla, bela...

aku belai2 dia...

aku picit2 dia...

aku tekan2 dia...

ok korang da ready ek??

1...

2...

3!!!

4...

taraaaaaaa...

Klik Untuk Tumbesaran

haaa btul x? cantik kan tikus tu... memang btul pe dia xde ekor. nama saintifik dia 'wireless mouse' waakaka jangan mara yer ;p gurau2 di petang hari ekeke

psst~! dalam banyak2 tikus, tikus apa yang pakai bateri?