Home » , » Birunya Aku

Birunya Aku

August 23, 2010

Assalamu'alaikum...

haa jangan fikir yang bukan2 dengan tajuk tu... birunya aku tu maksudnya warna blog aku ni ha dah bertukar balik kepada warna asal.. macam warna blog si biru dulu tu huhu...

afiq, ko ni pahal? entry semalam ko tajuk warna kuning, hari ni biru? argghh suka hati aku r, blog aku hehe

aku ni bukan master sangat nak mengedit blog.. coding html pun aku x hafal lagi.. kena dok depan laptop ngadap tutorial baru aku leh buat.. kalau nak soh hafal coding tu, bolehhhh.. alamatnya tahun depan baru aku leh buat sendiri tanpa tengok tutorial. haha

amacam korang, ok ke tara ok? sakit x mata korang? any komen? any pendapat? any apa2 jelah.. aku da mamai da ni.. sok hari korang komen k.. zzzz...

psst~! hari2 tido lambat boleh lebam biji mata...

33 komen bernas:

XYZ said... [Reply to comment]

ok sokmo... hr tu biru berkotak-kotak.... skg plain blue... yg penting tuan blog jgn berotak BLUE sudah!!!! larikkkkkkkkkkkkkkk

Zaer!! said... [Reply to comment]

Huhu..da ok da ni..kene ngn backgroud belakang 2.
nice2..hehe..;-)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@MissXYZ a.k.a Abaikan aisehh pk jugak de benda tu haha cehh

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Zaer!! haha tq2! :D

Padin said... [Reply to comment]

salam fiq,
hehe da ok dah..
wah birunya blog ni, di taja celcom ke ekekee

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@padin haha celcom boleh, nuffnang boleh, semua yang berkaler biru la senang :D

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply to comment]

ok je mana2.. asalkan biru.. hidup biru~ ha3~ tp keen lebih suke biru kotak2 tu.. baru xnmpk plain.. just pandangan.. xsemestinya kena ikot.. ^_^

Anna Boleyn said... [Reply to comment]

da ok je layout ni. simple and smart. :)

Unknown said... [Reply to comment]

haaa..mari nyanyi lagu blue is da color....

blue is da color,
football is da game....
:
:
winning is our aim...

go chelsea go....

cool la belog nih

Jimie SC said... [Reply to comment]

da ok da warna biru nie, xskt mata dah..hu3.. tp klu blh bhgn komen ejust bt pop-uo.. :)

Unknown said... [Reply to comment]

buat le mcm mana pun asal jangan
macam blog dak2 sekolah
sudah la..
hehe..

humble.yat said... [Reply to comment]

my favourite colour is blue too..even my handset & lovely car...;-)

Bb Hussain said... [Reply to comment]

wahh..cantik la..i like..

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Bb Hussain hehe thnxk Bb :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@humblehayati and blue is the color... :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@diana haha btul2 :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Skype Crew hehe bahagian komen tu ingat nak usek lagi..tapi tgklah cane...thnkx for the idea :)

LyNn HaMzAh said... [Reply to comment]

sejuk mata memandang...good improvement...

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Cik Jari harap maklum, ini bukan blog peminat bola sepak yer :P

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@NuSaNa NoSa 91 haha akan diusahakan keen, afiq pun terpikir camtu..just wait n see :)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Anne Boleyn thnkx anna :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@LyNn HaMzAh wahh hehe thnxkx!! :)

gnesop said... [Reply to comment]

blue? sop pun suka biru..

RastaMat said... [Reply to comment]

Biru itu air laut...

......
......
......

NoRMie said... [Reply to comment]

ok.. simple..nice.. biru mata itamku.. hihi..

www.dunialandax.com said... [Reply to comment]

cool~not bad gak~~ehehe

Unknown said... [Reply to comment]

lawa la..macam ne nak buat template n background colour sendiri??

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Azmiaku xbuat sendri template ni..just pakai dalam blogger in draft,then edit2 sikit je..huhu

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@encHIx laNDax hehe thnkx..i like it simple.. :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@normie hehe jgn terjuling sudala ye :p

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@RastaMat yeahh dan aku suka laut..

mankete said... [Reply to comment]

salam, ok la dah kembali pada warna blog dulu eheh

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@mankete eheh aku mmg suke kaler biru man, so minat tu xle lari da :D

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog