Home » , » Blogspot tak bayar hutang ker?!

Blogspot tak bayar hutang ker?!

July 7, 2010

Assalamu'alaikum..

haha sori yer owner blogspot. janganla kerana tajuk entry yang durjana ni korang sanggup nak delete account aku. gurau2 jer. aku nak tanya sikit? ape ke masalah korang sampaikan komen2 yang diapprove x kelihatan untuk hari ni? kesian para pengomen nak komen pun xley. aku sendiri pun, terpaksa balas komen guna chatbox ngn shoutmix. selamat dorang ada. kalau x mati kutu aku nak bals kat mana.

haha lagi sori2 bebanyak. xde niat nak kecik kan hati korang. tapi kitorang kecik hati ni... tibe2 ribut taufan xde, peringatan xde, blogspot leh jammed plak. maunya x angin... haha sori yer blogspot. aku mintak maaf banyak2.

tapi aku rase problem korang macam da setle kan? bile aku aprrove, de trus bagi notification 'comments published'. tapi bila aku cek balik, xde pun? 0o0o.... rupa2nya kena klik entry tu baru dapat tengok komen. haha tq blogspot~! problem korang da setle!!

haha xpasal2 aku malu seketika sebab ingatkan xsettle lagi. hot tempered betul aku kan. sori yer blogspot. i love u lah blogspot~! err, korang maafkan aku kan? jom tengok bola beramai2. kalau korang perasan komen kat dalam entry aku kosong, abaikan..sebenarnye ade je komen hehe :)

psst~! bape banyak sori da dalm entry aku kali ni. rojak punya ayat suda keluar la...

psst ke-2~! aku moderate kan komen sebab... adela sebabnya musababnya. ;p

14 komen bernas:

Zaer!! said... [Reply to comment]

haha,nasib baik xsempat ngn time 2..

PUAN PIA said... [Reply to comment]

hehe2..

sume tengah kecoh psl komen2.. sebenarnye ada aje.. macam makhluk halus plk.. keke

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

haha tula pasl..sayang tu kalau komen2 hilang. :)

zulkbo said... [Reply to comment]

salam..
saya pun bengang....@@##$$%%&?>#
sabor je lahhh...he he

XYZ said... [Reply to comment]

cam tu la gamoknye =))

hamzah ian said... [Reply to comment]

haha.. betol2.. gua pun cam nak kuar bangkai je.. haha

Affan Ruslan said... [Reply to comment]

yezza

Unknown said... [Reply to comment]

haha sabo2..b4 this pernah gak jadi...biasa 1 hari je..esok dah ok..n mana2 komen yg diberi semlm akan timbul balik...dont wory...setiapa perkara tu ada kelemahannya =)

xazryx said... [Reply to comment]

bengang gak la klu jd camtu .

iniAKU said... [Reply to comment]

owh..nape ak pnye okayh je? xde lak prob gitu.
blogspot sayang aku lebih la fiq.ahaks

Wanie said... [Reply to comment]

haha..ade je ni..
blogspot dah byar utang..hehe

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@iniaku sob2..blogspot xsyg aku ker? wuaaaa :P

@wanie haha tu la psl.. jgn marah saye yer blogspot :)

Ida Sazarina said... [Reply to comment]

yeahH!!
semlm mmg ramai yg tanye nana bab ni~
hehehe~ :P

Yuni Aisyah said... [Reply to comment]

owh yuni pun menghadapi masalah yg same..bila dah approve komen tp xde...tp skrg dah ok..hehe

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog