Home » , , » Baby Yang Demand

Baby Yang Demand

July 14, 2010

saham untuk esok hari akan melonjak, bagus~! ......plurrrppp~! opss! soryy guyss...


akulah bakal pengganti Oprah. ade kau orang kesah?

aduh! benci btul aku ngn paparazi ni. tengah shooting pn korang kacau..

asal kau x datang opis semalam? sehari suntuk aku tnggu. nak aku fire kau ke?

sabun di bilik mandi, sabunnnnn~! lebat plak janggut aku..

ade macam brad pitt x?

sedap betul rentak lagu nih. okeh masuk studio, start recording!!

ko buat rambut aku leklok. naya ko kalau rambut aku serabai..
ermm, cucu ade? nak cucuuuuuuuuu~!!!!

13 komen bernas:

Eyl said... [Reply to comment]

Yang last tu baby ke hape.hahaha

Zaer!! said... [Reply to comment]

budak yang dengar 2 paling sengal..hahaha..

Kniedaz said... [Reply to comment]

hehe..lawak petang ni..senyum jap

Kniedaz said... [Reply to comment]

hehe..lawak petang ni..senyum jap

Floral Cakes said... [Reply to comment]

huhu..ingatkan cucu yg maner...cucu botol ek?...hehe

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@eyl yg last tu mcm bapak baby je haha

@xangonila haha sempoi! jadi komposer tu kot..

@kniedaz hehe ;)

@surusarawak hehe cucu botol ler..xkn baby da pandai mintak cucu betul kot ;p

RerameUngu said... [Reply to comment]

hahahahaha...gelak di ptg hariii...

FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Reply to comment]

the babies were soo cute:)

Artzlizan said... [Reply to comment]

hahaha....

GULAI KARI HAZZY

Anonymous said... [Reply to comment]

sebijik mcm oprah..

Hazzy Ishak said... [Reply to comment]

baby ganti oprah tu pakai wig ke.kelakar

Latest Entry Hazzy,
Rahsia dahi wanita-orang berdahi luas sebenarnya pendiam tau
Terkena renjatan elektrik ketika tidur
Predators - bukan calang² pemangsa

Umie Nadhirah said... [Reply to comment]

yang last tu..
adoii..
HAHA^^ Wadejadah...

Ida Sazarina said... [Reply to comment]

hahahha..
menarik tol sume gambar tu..
mcm oprah tu~ :P

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog