Home » » Pandang Ke Atas, Fikiran Ke Bawah

Pandang Ke Atas, Fikiran Ke Bawah

July 18, 2010

nervesnye aku malam ni.... nak tekan keyboard pun serba salah je. ada benda yang belum setle lagi ni. keputusan recheck paper akan keluar esok. sama ada aku akan grad atau teruskan pengajian.






wuuu~ aku nak grad.



aku tengok blog, blog kata tengok aku.

15 komen bernas:

Camellia said... [Reply to comment]

gud luck! :)

Afiq said... [Reply to comment]

@camelia thnkx~! :)

~cikgu murni ~ said... [Reply to comment]

hahha..gud luck...smga brjya..chaiyokkk..redah aje

fizacaldina said... [Reply to comment]

i'allah..kejayaan milik anda...

Afiq said... [Reply to comment]

@cikgumurni&fizacaldina hehe tq...insyaAllah lepas..amin~!

chibiehazs said... [Reply to comment]

hey.. good luck

dunspeak♥ said... [Reply to comment]

semoga berjaya! :)

Syahrul Iman said... [Reply to comment]

gud luck bro..semoga grad cepat..haha

misyamissyou said... [Reply to comment]

insyaallah..grad t anda ni..byk doa okay :)

Afiq said... [Reply to comment]

@chibiehazs,dunspeak,syahrulIman&misyamissyou thnkx u all.. :)

suzie rahman said... [Reply to comment]

inyaallah..suzie doa yg baik2 utk awk

timhar said... [Reply to comment]

semoga berjaya bro..
apa yang pandang atas, pk kat bawah tu bro? mcm teka teki je huhuhu

RUBY said... [Reply to comment]

gud luck ye!!!hopefully awk dpt grad cepat2...

Cik Bucken said... [Reply to comment]

ehehehe.gudluckkk sibirubiru ^_^

Afiq said... [Reply to comment]

@timhar haha bukn teka teki,tu pikiran tengah gundah gulana..kalau teka teki pun,untuk aku jawab sndri smaada aku grad atau kena smbung lagi hehe

@ruby&cikbucken hehe thnkx~! aminnnn~ :)

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog