Home » , , » Anak Suka, Aku Nak Belajarlah!

Anak Suka, Aku Nak Belajarlah!

July 5, 2010

+
=

Memang x dapat dinafikan lagi yang Angelina Jolie ni seoarang ibu yang sayangkan anak. demi minat anak kecilnya terhadap pesawat, dia sanggup belajar macam mana nak bawa pesawat. baguslah. mak dok kat atas awan bawa pesawat, anak merengek sorang2 tengok mak kat atas tengah bawa pesawat. Lepas ni Maddox, mintak mak bawak kapal angkasa plak k. hehe just joking~!

Sikap yang macam ni la kita nak pupuk dalam diri seseorang yang bakal bergelar ibu nanti. bukan menjadi seorang ibu yang sanggup belajar cara2 untuk gugurkan kandungan dan buang anak merata2~!!
LOS ANGELES: Demi minat anaknya yang gemar menyaksikan kapal terbang, aktres Angelina Jolie meluangkan masa belajar membawa pesawat, lapor media semalam.
Angelina, 35, melakukan semua itu semata-mata untuk memenuhi janji dibuat dengan anaknya, Maddox.

“Ketika Maddox berusia satu setengah tahun, kami pergi makan tengah hari berhampiran lapangan terbang dan dia sangat berminat... baca selanjutnya dalam myMetro, Angelina Belajar Bawa Pesawat.

6 komen bernas:

suhaisweet said... [Reply to comment]

Nice blog..Not Bad..My Hot topic 4 the day.. Hot!

xangonila!! said... [Reply to comment]

haha,kecik2 da minat pilot..ok la 2.;-)

Nurul Aida Safina said... [Reply to comment]

best2...nk blaja jugak..hee..;)

Cik Bucken said... [Reply to comment]

aisey..beliau ni kaye,boleh la..klu x mampu nk tunaikan hasrat anak tu cmne plak..

NaNaJoe said... [Reply to comment]

hahaha..
sanggup jew wat pape demi anak2..
kasih ibu hingga ke syurga~ :)

farysa said... [Reply to comment]

bestnyeee
agak2 kalau farysa ckp kt mama
die nk blaja x? ke die bg penampar?
hahaha

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog