Home » » Pabila Larut Malam...

Pabila Larut Malam...

August 14, 2010

ihsan google
Assalamu'alaikum..

entry lewat malam bile xle nak tido... bukak tingkap, jenguk kepala keluar...

apa yang korang nampak? apa yang korang dengar? apa yang korang rasa?

adakah hati korang berdegup kencang? gelisah?

mata melilau mencari sesuatu ke? apa yang korang cari?

cuba cari sesuatu yang kaku yang berada di luar tu, tenung ia lama2...

apa yang korang harapkan? benda tu bergerak? benda tu tenung korang balik?

h0h0 korang jangan fikir bukan2.. tu semua hanyalah perasaan korang je. khayalan semata2...

apa yang aku nak maksudkan dalam entry ni ialah.... p tido!!!


..

...

....

betul korang xle tido? meh layan BENDA ni.

psst~! bila hati x tenang, mata memang payah nak tutup..

7 komen bernas:

suzie rahman said... [Reply to comment]

midnite nk suh bka tingkap? waaaaa tobat xbka.tkt..tido............

Afiq said... [Reply to comment]

@suzie: haha tryla..ni kan bulan ramadhan.. :)

MOFASAD said... [Reply to comment]

baca blog orang la... baru ilmu blog banyak sebelum tidur

:P

mifh @ Hadi said... [Reply to comment]

bla tak boleh tido Blogwalking je hehe

Cik Jari said... [Reply to comment]

ok..jom tido jom....

Afiq said... [Reply to comment]

@mofasad: haha kalau da terbaca tu,cnfirm xle tido..otak ngn mata jadi segar balik ekeke

@mifh: hehe blogwalking sampai lebam ;)

@cik jari: hehe jom~! ;p

touya said... [Reply to comment]

baca jer buku sejarah , confirm lena awal

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog