Home » , » Watermark Blog Si Biru

Watermark Blog Si Biru

August 2, 2010

Assalamu'alaikum..

kali ni xde ape2 info yang menarik pun. saja aku nak memperkenalkan 'watermark' baru blog si biru. hehe kalau korang perasan entry2 bergambar sebelum ni, aku da start menggunakan watermark tu.. sebenarnya da siap lama. dalam seminggu lebih dari tarikh entry ni.. cuma x taw nak start bila je. huhu


ok ni la watermark tu. apa komen? haha suka hati la nak komen apa pun. ni je idea yang aku mampu curahkan untuk jadikan setiap gambar2 dalam blog si biru ni milik aku 100%.. okeh aku nak buat pengakuan sikit. orang2 di sebalik tabir yang banyal membantu aku untuk menyiapkan watermark ni ialah Anishaway & Xangonila . hehe thankx a lot k korang berdua. ;)


psst~! aku tengok da semakin ramai blogger menggunakan watermark. aku pun xnk terkecuali la ehehe :)

20 komen bernas:

Affan Ruslan said... [Reply to comment]

hensem.
lol. tp nmpak pelik skt nama kt spek tu, tp ok lah nmpk unik

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@affan: haha ko jgn..hehe btul ckp ko,unik n nk bagi lain dari yg lain..trademark ler katekan haha ;p

Pinky Pixie said... [Reply to comment]

wow, cantik. nak buat x reti. haha

Cikbelog said... [Reply to comment]

cun2.. =)

Edda said... [Reply to comment]

nak buat jugaaakkkk

Zaer!! said... [Reply to comment]

wah!! semart..;-)

Unknown said... [Reply to comment]

reti nk buat..tp cntik la:)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@ to all: hehe thnkx semua :) thnkx to anishaway gak hehe :D

Unknown said... [Reply to comment]

menarek2. promote diri lg siap kn afiq! hahah! jokin. :p

Nur Hawa Mohd Zin said... [Reply to comment]

wallaneeee.....ada trademark ar..i like

puteri azny said... [Reply to comment]

smart! :)

Unknown said... [Reply to comment]

chanteq la biru....grand bangettt

Anonymous said... [Reply to comment]

cantik watermark..stail lah..ade muka sndiri lak tu..

peaNut said... [Reply to comment]

simple but nice...kemas je...suka tengok..huhu

Unknown said... [Reply to comment]

apekata buat tutorial camner nk buat watermark...sure ramai nk buat tapi tak tau tmasuklah sy;).... bkongsi ilmu itu lebih berkat;)

Derus said... [Reply to comment]

ok pe..ramai lagi yg tak tau nak buat..:)

NoRMie said... [Reply to comment]

fuyyo.. gaya.. mutu.. keunggulan.. ngeh3..

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@d'ya fiza: hehe sbenarnye tu adik yg buat..kalau nak tutorial yang senang skit, pergi blog ni

http://izzirfarhan-hansz.blogspot.com/2010/07/cara-nak-buat-watermark-sendiri.html

@derus: hehe thnkx bro..

@normie: hahaha keunggulan gak ;p

eyl said... [Reply to comment]

cool giler bro. nice2 :)
blog aku gk takder watermark lagi..haha

ozzy said... [Reply to comment]

menarik watermark tu..nak juga buat tapi x reti

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog