Home » » Boleh tak ini jadi entry?

Boleh tak ini jadi entry?

May 12, 2011

Assalamualaikum...


Ini bukan lukisan budak tadika. ini adalah lukisan saya sendiri. saya lukis guna paint dengan menggerakkan tetikus. sebab saya lukis macam ini, sebab saya blur. awak semua faham tak apa yang saya cuba nak sampaikan?

Kalau tak faham tak mengapalah. biar saya seorang sahaja yang faham.

Sekian, Terima kasih kerana meluangkan masa bersama saya.

Psst~! idea ada, tapi dah lupa cara nak mengarang... nak kena masuk sekolah rendah balik ni..

16 komen bernas:

Unknown said... [Reply to comment]

ok.comel.teringat waktu budak2 dulu.saya pon tka reti pakai paint.haha

Scha Nazri said... [Reply to comment]

boleh jeh wei. blog kau. hehehe. nie msti kering idea nie. hehe

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@syAzAnA agakla haha

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@rozuan haha dulu kite semua noob kot, nak bukak paint pun xreti ;p

www.dunialandax.com said... [Reply to comment]

HAHA..macam lukisan anak buah aku !hHAHa

ZWAN SABRI said... [Reply to comment]

Owh... lagu ni rupanya tulisan orang yang blur.. HEHE

MySuaraBlog: Jangan Hina Mereka!

najihah sahami said... [Reply to comment]

alahai.p la masuk tadika balik. meh cnie nak jadi cikgu. hak hak hak.

ni gaya org cuti tengah blur eh?comel je. hahaha

nazirulhazwan~ said... [Reply to comment]

ko ni da giler kot, hhahaa:DD

bomber116 said... [Reply to comment]

bur terok ko nie der..hahaha

Syafiqah Sabki said... [Reply to comment]

hahaha,chomeyl jep..blurr x tauw nak mengarang eik..ahakz

pu3mas said... [Reply to comment]

adoi mmg comel sgt la ..

Danial Marzuki said... [Reply to comment]

keke comel lukisan tu...

SyazwanSarawak said... [Reply to comment]

hahaa. banyak-banyakkan baca blog orang lain :)
nanti ilham tu datang la

Rain said... [Reply to comment]

he ni namanyer xder keje nk buat ... sian blur sgt la tu..
pe kata tulis entry sal karok :P

Kak Mahh said... [Reply to comment]

Boleh....akak pun kadang-kala blur juga

Aida Azryn said... [Reply to comment]

haha.. same! kadang2 blur jugak.. XD

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog