Home » » Alhamdulillah

Alhamdulillah

May 17, 2010

aq da slmat pulang ke rumah halaman ku dari kampung. syukur alhamdulillah kpd Allah yg memanjangkn lagi umur ku utk bertemu mak ayah aq. balik kampung utk 3 ari yg sgt padat. sorry ma & we [both of them was my nenek] sbb xdapat nk stay lame kt kampung. mase xmengizinkan. tapi best sbb dapat jumpa kalian. ;)
tapi kampung panas sgt smpi air pun kena catu,telaga pun kering. waaa mandi xpuas! balik2 je kl, mandi giler babas. hahah! balik kampung pn mlm2 kua balik lewat gak. gilor r aq nih. kua minum je bukn jadi klawar sgt pn ;p
otw back to kl, motong kete sampai kne high beam. aq xtekan minyak ke? padahal da laju. ke aq ngah mengelamun? wooo danger2rous sungguh. dont be like me. ingtlah org tersayang ketika memandu.
skng bolehla aq mnjalankan balik rutin harian, berblogwalking. waaaaa, trafik sket je bile aq busy. xbest btul. tp nk wat camne, tu jerk rezeki aq. thnkx pd korg yg sudi mnjenguk blog aq. moga rezeki korg murah selalu amin!

3 komen bernas:

.::WaNiE::. said... [Reply to comment]

aminn

kenapa air sampai kene catu isk isk isk mesti tak berapa best gitu

Psychaoez said... [Reply to comment]

wanie: sbbnye skng ni ngah msim kemarau hehe so kena jimat ;p

Mia Liana said... [Reply to comment]

lah ciann kena jimat2 guna air

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog