Home » , , , » Wayne Rooney Menduakan Isteri

Wayne Rooney Menduakan Isteri

September 6, 2010

sumber dari google
LONDON: Wayne Rooney berpeleseran dengan seorang pelacur yang bernilai £1,200 (RM6,000) satu sesi ketika isterinya, Coleen hamil.

Penyerang England dan Manchester United itu didakwa meniduri Jenny Thompson, 21, tujuh kali dalam masa empat bulan. Jenny, dalam pengakuannya kepada akhbar News of The World berkata: “Rooney menggoda saya dengan mesej pesanan ringkas dan membayar wang yang banyak.

Bintang England itu merayu Jenny dan seorang rakannya untuk melayani nafsu seksnya serentak. Dia kemudian melanggani pelacur itu berulang kali sementara Coleen menunggu saat untuk melahirkan anak mereka, Kai.

“Rooney begitu terhibur dengan setiap pertemuan kami dan dia tidak kisah apa yang dilakukannya di belakang Coleen.

“Saya berpendapat dia percaya dirinya melebihi segala-galanya. Selaku wanita, saya tidak suka apa yang dilakukan, lebih-lebih lagi jika saya hamil,” kata Jenny.

Dalam temuramah yang akan memusnahkan imej Rooney sebagai suami yang baik hingga membolehkan pasangan selebriti itu meraih berjuta-juta dolar, Jenny mendedahkan apa yang dilakukan bintang Manchester United itu, termasuk menidurinya di sebuah hotel lima bintang yang menjadi kegemaran selebriti dan anggota pasukan Manchester United yang lain.

sumber dari myMetro gambar kiri,ister Rooney. gambar kanan, Jenny

Jenny berkata, Rooney turut mengajaknya pulang ke rumahnya untuk mengadakan seks ketika ketiadaan Coleen. Jenny juga memberitahu bagaimana dia mula menemui Rooney, 24 Jun tahun lalu di Kasino 235 Manchester ketika pemain itu minum bersama anggota keluarganya dan rakan sepasukan, Rio Ferdinand. “Saya berada di bar bahagian VIP bersama seorang lagi wanita dan mereka memanggil kami untuk berbual.

“Kemudian kami menghisap rokok di tandas bersama Rooney dan adiknya dan kami bertukar-tukar nombor telefon. “Ketika itu, Wayne tidak tahu pekerjaan saya sebenar.

“Dia tidak mengambil masa yang lama untuk menyerlahkan hasratnya. “Dia suruh saya menunggunya di satu sudut dan kemudian kami berkucupan selama tiga atau empat minit.” Pertemuan itu disusuli dengan satu lagi pertemuan seminggu kemudian di hotel lima bintang, Lowry, tempat Rooney melepaskan nafsu seksnya terhadap Jenny dan seorang lagi rakan pelacur itu. - Sumber

---------------------------------------

psst~! kalau pemain bola sepak Malaysia yang buat camtu, bukan bini je marah, semua rakyat Malaysia confirm marah sebab menjatuhkan maruah negara.

0 komen bernas:

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog