Home » , , » Kuda Hitamku Gagah Berani Melawan Tauke

Kuda Hitamku Gagah Berani Melawan Tauke

September 17, 2010

Alkisah kuda hitam KLON sebelum memulakan perjalanan pulang ke kampung nun di pantai timur sana.. kuda hitamku masuk kandang, keluar kandang.. tapi sebelum tu, ini cerita banyak bold. yang bold tu dialog aku sendiri..

Haiya bro, pasang ini sportlight la.. baru nampak terang jalan kat depan tu... lu mau balik kampung itu pantai timur sana kan? better pasang wooo.. nanti malam you tarak nampak jalan manyak susah.. sambil menggaru2 poket, hurmmm berapa you boleh kasi tauke? kasi murah la.. ini kan sudah dekat mau raya maaa.. kita satu Malaysia what.. okla oklaaa.. mana lu punya kereta? ada depan sana tauke. nah ini kunci... vroommmm kuda hitam ku masuk dalam kandang....

Bro, ini speaker kereta tarak sedapla... kasi saya bukak ini cover speaker mau tunjuk sama lu.. yala yalaaaa... ketang ketung keting krekkk kriukkkk... aiyaa broo, lu tengok sama ini speaker. apa macam mau bunyik kalau dah koyak sana sini? haaaa??? korek2, garu2, selup2 tangan dalam poket... hurmmmm... apa speaker murah n branded you ada r? sini mari bro, tengok dalam ini almari kaca.. ini semua branded, itu rambut mohawk punya speaker mau? saya kasi murah sama lu pasal nak raya. amacam? zzzz oklaaaa...

Errr bro, saya mau pergi test drive you punya kereta kejap boleh ka? pegilaaaaaa... vroooommmm kuda ku keluar kandang.. selang 5 minit kemudian, kudaku masuk kandang balik.. bro, lu punya enjin tarak pikap. bila jalan, mau pasang aircond, dia jadi sentap maa.. bila you pasang aircond kuat2, kereta jadi slow. makan minyak wooo.. adehhh lu ni pahal tauke? lu mau saya tukar apa lagi? err ini barang, volt stabilizer sama grounding wire.. taukeeee, kereta saya mana pakai elektrik kuat sangat. lu suda lebey niii... aiyaa bro, untuk masa depan la... grrrr.. ok laaaaa....

Aku da bosan ni... asek tukar tu tukar ni.. duit dah banyak habeh da ni.. kang x beraya plak aku kat kampung.. arghhh lu senyap tauke!! ini last saya tukar barang untuk hari ni. lain kali plak..! kuda keluar kandang, masuk kandang lain plak...

Tauke, ini tinted depan cermin kereta berapa ha? mau yang UV 100% ada ka? asek dengar 99.9% ja... you pun x gerenti ka mau bagi 100% jaminan untuk tinted? haha gurau saja tauke.. saya mau tinted depan saja. xmau yang murah2 pasal ini cermin depan penting ma.. sekali kena batu, baru la x pecah kena muka. kasi murah la tauke, saya mau balik kampung ni. tarak kesian sama saya ka? sob sob... oklaaaa lu punya pasat, saya bagi diskaun. jangan bgtaw orang lain.. baik tauke!!


poket dah kering niiiii...

psst~! ada paham ini cerita? kalau tarak paham, baca balik dari mula sampai habis kalau tarak paham jugak, korang memang reader blog aku yang paling best! hehe bila la aku nak merasa bawak Ferrari...

psst 2~! haha jangan percaya sama itu gambar.. ihsan google sana.. aku punya kereta tempatan punya saja, itu harimau malaya ;p

0 komen bernas:

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog