Home » , , , » Budak Nak Rogol Orang Sebab Tak Dapat Nak Main Game Counter Strike

Budak Nak Rogol Orang Sebab Tak Dapat Nak Main Game Counter Strike

September 2, 2010

hehe panjang tajuk kali ni.. budak eh yang nak rogol orang? wakakaka ni la jadi nya bila banyak masa dihabiskan depan komputer.. tolong la tengok video ni kalau boleh.. jangan sampai anak2 atau sapa2 jadi macam budak dalam video ni.. dah macam kena rasuk aku tengok.





try tengok lepas dia hentak keyboard, minit ke 2:48. apa dia kata? last2 sekali menangis cam baby kecik..bengong wahahaha


psst~! makin lama makin annoying plak aku tengok budak ni menjerit2.. nak je aku lempang muka dia.

9 komen bernas:

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply to comment]

afiq.. jom lawan nk?? sape dpt lempang dak ni laju2.. ha3~ jom~ ^_^

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@NuSaNa NoSa 91 haha jom2!

uncle said... [Reply to comment]

main counter strike atau sudden atack mmg cepat menyirap !!! tambah pulak time kita kena tembak..pas tu ada orang ejek pulak perghhh mmg tak tahan beb ..uncle pun kekadang hentam keyboard gak..tapi bila dah beli keyboard mahal mmg sayang nak hentam hahahah

RedBoys said... [Reply to comment]

gila punya budak.. ni memang dh tahap ketagih counter strike.. habis jahanam..
pastu leh plak tanya mana button escape.. apa punya org.. td hempuk asal keyboard tu..

jom lempang laju2.. red rasa dia yg tak pandai main.. asyik kalah je

annazanariah said... [Reply to comment]

heheh.. semalam je baru tgk kat fb member.. dasyat la.. habis rosak keyboard. nak tunggu je dia hentam PC dia tu... lawak time dia cari butang ESC. hohoho.. bahaya la penangan counter strike. kalau kat umah, mouse je selalu rosak. adik2 mmg suke main CS..

Unknown said... [Reply to comment]

mak aih..kalau dian i adik aku ,aku rasa dah lama kena lempang dgn aku.memang bengong la...

PMOfficial said... [Reply to comment]

aku nak bunuh je budak tuh...xde lempang2 deh

MOFASAD said... [Reply to comment]

taksub sangat camni la jadinya!!

Jericho said... [Reply to comment]

Betul ker ni? macam berlakon jer ni... hehe

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog