Home » , » Aku Memang Berani...

Aku Memang Berani...

September 29, 2010

Berani apa derr?? berani tengok hantu ke? perghhh kalau tang tu, mane aku berani.. nak buat entry hantu pun xde kudrat, meremang bulu roma bila nak menulis.. nak nak lagi dah pukul 12 tgh mlm ni.. maunya terkejut beranak 4 kalau si puaka tu menjelmakan diri..

Abeh ko berani ape? berani nak sunat sekali lagi ke? haha weyhh cukupla sekali.. manele sunat 2 kali, buang tebiat namanya tu.. dalam islam pun xsarankan kita sunat 2 kali, kecualila ada kes2 yang tertentu. haha seriau aku nk bersunat lagi..

Aku memang berani der... berani giler.. jalan2 sorang kat kawasan gelap pun aku berani redah.. tapi kali ni memang aku cukup berani.. berani mengalahkan tok penghulu turun padang nak kacau dodol.. lagi berani dari besi berani yang berani melekat2kan diri..

Aku meman..... woiiii! berani berani dari tadi.. cerita x jugak.. aku berani je sekarang ni nak hempok kepala ko ngn gitar kapok ni.. buang masa aku je dengar cerita ko yang xde kesudahan ni.. baik aku beranikan diri klik iklan kat blog2 orang.. xdela masa aku terbuang.

Derr, sat lerrr... ni ha.. aku berani.... aku beraniii... aku beraniiiiii amek gambar lipas dekat2!!!!! hahaha ko berani x????



Dah 3 hari lipas ni dok merayau2 dalam bilik aku.. puas aku halau.. nak jugak tido sekatil ngn aku..dala hari tu jari aku ko gigit.. ni katil aku pun ko nak rampas?? banyak cantik ko binatang.. p cari tempat lain.. bilik aku ni bersih derr, ko salah tempat!!!

Psst~! giler r wei, menggigil tangan aku masa nak amek gambar lipas ni.. takut dia hinggap kat tangan..fuhhh..

18 komen bernas:

MissXYZ a.k.a Abaikan said... [Reply to comment]

menggigil nk post komen kt sini hehe =D

Cik Jari said... [Reply to comment]

takut lipas ke derrr???
haha,gunalah ridsect muncung tirus,sekali sembur,terus mampus!

haha

Afiq said... [Reply to comment]

@MissXYZ a.k.a Abaikan
haha takut lipas ke miss?? ;p

Afiq said... [Reply to comment]

@Cik Jari
bukan takut, geli je..dulu berani je..tapi sebab da lame sangat berdua-duaan dgn lipas tu, geli la pulok wakaka

najihah sahami said... [Reply to comment]

aaa...afiQ takut lipas??adess...

konpem lipas betina tu fiQ..sebab tu nk menggatal je keje..haisy~

uit..ujung mnggu kemas nilik k derr..ahahaha..perlukan pertolongan??

Tomato Gurl's Life said... [Reply to comment]

miahaha~takut lipas ker dikk??cik tom pegang pun boleh...

Ellen said... [Reply to comment]

wakkaakkaak...tikus pn takut ker....ellen siap usap2 lipas ni...hehhee

mrs jamal said... [Reply to comment]

beraninya

Anishaway said... [Reply to comment]

perghhh, berani btol ! (terharu)

Nur Hawa Mohd Zin said... [Reply to comment]

uih..beraninya awak...awe ngan lipas seyes takot tau

puterapescado said... [Reply to comment]

afiq...belilah ubat gegat...hehe...
nnt beranak pinak lipas tue...hoho

suzie rahman said... [Reply to comment]

haha setakat lipas.tarik2 je misai dier.jgn ulat pacat suda,hurm~

Afiq said... [Reply to comment]

@suzie rahman
haha lepas ni nk buat entry pasal pacat la plak ;p

Afiq said... [Reply to comment]

@puterapescado
huuhu tu r..da lme xguna khidmat ubat gegat ni..riso gak de beranak pinak..tpi sekarang ni perasan yg sekor tu je..siap ada trademark lagi kat kepak haha

Cik Moon said... [Reply to comment]

Benci lipas!!! xsuka..xsuka... haha

fathiah said... [Reply to comment]

aku gli gler kat lipas nih. takut aku d buat nye. aduh. lipas2 ...

Gayahspears said... [Reply to comment]

siyes~aku tak suke lipas..huhu

misyamissyou said... [Reply to comment]

terkedu jap tgk lipas tu..geliii..haha

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog