Home » , , , , » Tikus Pakai Pampers Jenama Steelseries

Tikus Pakai Pampers Jenama Steelseries

September 26, 2010

Tikus pakai pampers?? ape korang ingat baby je ke yang pakai pampers? dulu aku ada bela tikus yang x berekor. dah tu sampai sekarang asek nk buang air merata je. sampai sakit2 tangan aku nak bersihkan badan tikus tu. si tikus tu plak asek sakit je..

Sejak aku belikan dia pampers, dia makin ceria. aktif bergerak ke sana ke mari.. lancar je pergerakan x macam dulu.. heee aku pun tumpang gembira la.. haha si tikus yang aku maksudkan ialah...



Tu ha mouse wireless aku, kan da pakai pampers bawah tu eheheehe.. mesti korang ingat lagi kan mouse yang aku beli dulu tu. kalau x ingat xpela :( ehehe petang tadi aku pergi lowyat.. ingat nak cari mouse pad satu.. xsedap la cursor bila xde mouse pad. asek lari2 je. geram plak aku.. tu yang beli satu, jenama steelseries.. harga pun leh tahan sakit kepala gak la, RM35 untuk sekeping mouse pad.. tapi xpe.. bia mahal asalkan puas hati untuk jangka masa yang lama..

Cuaca petang tadi pun agak best jugak..hujan tuuu.. ingat nak zzz jap. tapi sampai2 je umah, ade plak orang msg aku nak beli barang yang aku iklankan dalam mudah.my.. dia ajak jumpa sebab nak beli barang tu.. rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari.. dengan rela hatinya aku bersetuju. ehehe alhamdulillah satu sesi perjumpaan yang dinamakan COD berjalan dengan lancar. thankx kepada pembeli, namanya Khairul.. korang x kenal pun. haha





psst~! pekena teh tarik ngn roti canai sedap jugak time2 hujan ni... slurppp.. mane bro curly ni r? kata nak lanje capati.. haha

24 komen bernas:

encHIx laNDax said... [Reply to comment]

padah mahal lagi pad ko tu..huhu~~

Lagenda said... [Reply to comment]

apa guna mouse pad yg mahal cenggitu sekali fiq??

Afiq said... [Reply to comment]

@Lagenda
hehe surface dia sedap mak..lancar je bila kita gerakkan mouse.lagi satu mahal sebab branded..kalau yang biasa punya, dalam 5-10 hengget da leh dapat.. :)

Afiq said... [Reply to comment]

@encHIx laNDax
haha nk buat cane...aku berkenan yang tu..ikutkan mouse pad tu untk gaming.. padahal aku nk pakai buat surfing internet je ekeke tapi puas hati!! :D

taqie said... [Reply to comment]

mahalnye mouse..hihi

misyamissyou said... [Reply to comment]

gilakk mahal mouse pad tu..ni pakai kad board je sbgai mouse pad..haha
eh..sedapnye teh tarik tu..dah la sejuk2 ni..

Afiq said... [Reply to comment]

@taqie
hehe bukan mouse la cik taqie, afiq beli mouse pad ;p

Afiq said... [Reply to comment]

@misyamissyou
haha terpaksa beli..sebab terlalu meng'annoying'kan bila tengah buat kerja yang pakai mouse :)

padin said... [Reply to comment]

hahaha betul tu, ape salahnye sekali skala pakai yang mahal kan, ekekee nak rase gak perbezaannya

Azmi said... [Reply to comment]

hehe..aku??
guna yg org bagi jerk..
kah3...
gile kau..kau jual ape??
kalau nak jual apa2 bagi la link kat mudah tu kat aku.boleh usha2 jugak..

Afiq said... [Reply to comment]

@Azmi
haha aku suka jual barang2 yg aku x pakai da..the latest aku jual radio kereta wira..okk,pe2hal aku update ko dulu b4 nk jual kat luar :D

Afiq said... [Reply to comment]

@padin
taw xpe din..bukan nk mmperkecilkan barang2 murah, tapi dah memang hakikat huhu

Tomato Gurl's Life said... [Reply to comment]

ingatkan tikus betul tadi..hehe..rupanya mouse..kui3..bestnya teh tarik..nak jugak..

MissXYZ a.k.a Abaikan said... [Reply to comment]

haha miss baru smlm beli tikus baru huhu tp bkn yg wireless laaaaaa ekeke

Afiq said... [Reply to comment]

@MissXYZ a.k.a Abaikan
hehe bagus gak tu miss beli yg wayar..kalau wireless xtahan kat bateri de plak..cepat habis huuu

kopimacy said... [Reply to comment]

afiq pakai ape plak? ;p

Cik Bucken said... [Reply to comment]

hehehe teka teki yg lecturer penah bg,
mouse tu jantan ke betina..kitorg puas pk,
last skli die ckp betina, sbb die pakai pad
mousepad!!blerrgghhh, stres tgk muke lecturer tu kenekan kitorg-_-"

Nur Hawa Mohd Zin said... [Reply to comment]

hujan-hujan teringat nak makan maggie panas...heheheh...macam kat hostel dulu

mr.curly said... [Reply to comment]

aduh!!!.. xdapek laie ko capati tu??.. wa pos kn je ari tu.. hehe

Amni said... [Reply to comment]

Pernah minum Tea c peng special? hee... lagi sedap dari teh tarik tu!

Afiq said... [Reply to comment]

@mr.curly
dapat je bro..tapi mane cukup sekeping..nak2 kena 4 keping baru sedap haha

Afiq said... [Reply to comment]

@Amni
hehe xpernah..nnt nk try r..xpernah dga lngsung nama teh tu :)

darkbatman said... [Reply to comment]

smart woo mouse ko siap ade pampers..xleh blah btl!hahahahaa

gdoupt_monster71 said... [Reply to comment]

aku lain x kisah...aku nak mintak sikit teh tarik ngan roti canai tu hee

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog