Home » , , , » Rumah Baru Lagi + Al-Fatihah Buat Allahyarham TTT

Rumah Baru Lagi + Al-Fatihah Buat Allahyarham TTT

September 18, 2010

Assalamu'alaikum...

Halu haluuuu korang x tersalah masuk blog pun... kat atas still ada tulis afiqbukhari.com.. huhu apa pendapat korang eh? laju x loading page blog ni? sakit mata atau senang hati bila first time masuk blog ni? hehe jawab kat ruangan komen la ek...


-----------------------------------------


Bercakap tentang komen, pada sapa2 yang still ingat dengan entry yang bertajuk URGENT POLL!!!, aku dah tutup poll tu then aku dah buat keputusan yang aku nak stay dengan sistem komen daripada DISQUS. maybe pada yang x dapat komen tu, kelajuan internet perlahan. sebab ramai yang vote 'boleh' daripada 'tak boleh'... so aku terpaksa ikut majoriti untuk memuaskan hati semua. dan pada yang vote 'tak boleh', aku ingin meminta maaf sangat2 sebab x dapat nak penuhi kemahuan korang..


-----------------------------------------

Di samping tu juga, takziah buat keluarga Allahyarham Nadia@TTT(Toh Tuan Tanah) kerana mereka telah kehilangan seorang ahli keluarga yang baik hati. semoga arwah ditempatkan bersama2 dengan orang yang beriman, InsyaAllah~ Al-Fatihah buat Allahyarham TTT...

0 komen bernas:

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog