Home » , , , , » Short Note # 3 - Selamat Hari Raya Aidilfitri

Short Note # 3 - Selamat Hari Raya Aidilfitri

September 14, 2010

Assalamu'alaikum...

Huhu selama seminggu aku x tengok blog langsung.. xtaw apa berita, apa cerita, apa kisah, apa sinopsis yang dah terjadi selama seminggu ni.. korang beraya sakan? haha aku saja godek2 status facebook kawan2 yang aku yang lepas..


  • 'waahhhh! kenangan raya paling terindah. lepas raya assingment melambak!!!'



  • 'bestnye cuti raya awal.. tapi bukannya lama pun, raya ketiga da kena kerja balik. !@#$'



  • 'bertolak balik ke kampung awal pun x guna gak, jalan still jem macam bertolak sehari sebelum raya..zzz'



  • 'first raya dah sakit perut pasal banyak sangat makan...'


Hehe rasa nak gelak pun ada tengok status dorang. kebanyakannya melepaskan kemarahan, rasa geram, kecewa.. ekeke sabar la yer..dugaan semua tu. anyway, selamat hari raya :D

psst~! aku rasa raya tahun ni, aku miss makan rendang la..mana r rendang menghilang? ke aku yang zzzz? :P

0 komen bernas:

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog