Home » , , , » Salam Aidilfitri Dari afiqbukhari.com

Salam Aidilfitri Dari afiqbukhari.com

September 6, 2010

Assalamu'alaikum semua dan selamat sejahtera...

Waaa raya aidilfitri nak dekat da.. da nak sebulan kita berpuasa kan.. huhu moga apa yang kita dah lalui dalam bulan puasa kali ni, membawa seribu keberkatan kepada diri masing2 insyaAllah..

Sebenarnya aku kena tag dari Tiefazatie, Salam Aidilfitri. hehe sebelum2 ni aku dah pernah kena tag. cuma tu la.. lupa plak dari sapa. sorry guys yang pernah tag aku. aku ni banyak termakan semut kot sebab selalu lupa huhu.


Tanpa melengahkan masa, aku nak jawab soalan2 yang tuan empunya ni tanya hehe.



Puasa penuh tak taun nie?
hehe ofcoz la penuh..

Kalo saya mintak maaf, awak sudi maafkan??
InsyaAllah saya maafkan hehe.. sedangkan Nabi Muhammad sendiri memaafkan umatnya.

Kampung kat mana?
kat pantai timur :)

Awak rasa blog saya ni comel tak? kasi sebab sikit.
hehe mestila comel.. macam tuan blog dia hehe

Awak nak tag org, tag aje laa T____T
hehe kalau macam tu, aku nak tag sapa2 yang terbaca sekarang ni.. jangan malu2, just amek je. kalau orang tanya amek dari mana, cakap amek dari blog afiqbukhari.com :)

psst~! x sabar nak makan ketupat, rendang, lemang.... slurrpp!

0 komen bernas:

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog