Home » , » Kau Lelaki, Aku Pun Lelaki...

Kau Lelaki, Aku Pun Lelaki...

September 21, 2010

kau dan aku memang berbeza...
kadang engkau lelaki dan aku pula wanita...
terkadang pula aku lelaki dan sememangnya akan terus lelaki...
lelaki yang memang tidak akan menjadi wanita...
kerana aku memang lelaki sejak azali...

kadang lelaki perlukan kasih dan sayang...
kadang juga lelaki perlukan bimbingan yang mesra...
lelaki adalah tetap lelaki...
lelaki bukan sebarang lelaki...
lelaki tulen berani mati...

kau dan aku memang berbeza...
kita punya jiwa tapi tak serupa...
kau lemah lagi tak berdaya...
aku bangga...
aku bangga kerana kau telah ku!@#$%^..............




woi mat!!! gedebukkk dushhh!!! blah kau dari laptop aku.. sesuka hati je bukak laptop aku tanpa izin.. patutla aku cari laptop x jumpa. ko yang kidnap rupanye.... laaaa.. apa benda yang ko karang nih? arghhhh sadis betullaaaa, jiwang karat tahap arjuna plak ko.. baik aku lumur ko dengan klorin je. cehh.. laptop aku jadi tempat luahan hati ko ek.. dah aku nak CTRL A, then aku BACKSPACE.. pergi cari laptop orang lain plak.

lelaki itu bangun dan berlalu dengan kesedihan kerana kawan baiknya sendiri kedekut tahap hanjennn!!! nak berjiwang sekejap pun xleh, bukan bazir dakwat pun.. haprakk punya kawannn!! weiii ko pun berhutang dengan aku gak laa, x pernah plak aku berkira.. ceittt podahh!! sambil menendang pintu bilik yang memang sedia nak ditendang dan akhirnya jatuh menyembah bumi..

akhirnya 2 kawan baik mengakhiri malam itu dengan hati yang penuh dengan sumpah seranah, kau g!@$, kau s@#&$!... kurang pahala 2 sahabat untuk memaafkan sesama sendiri sebelum tidur... zzz..

psst~! short story di atas adalah rekaan semata2 ;p

0 komen bernas:

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog