Home » , » 18sx Dan Lelaki Terbalik

18sx Dan Lelaki Terbalik

November 26, 2010

Salam semua.. 'aku untuk lelaki'? ya, itulah keyword terhangat untuk blog aku dari bulan lepas, sampailah ke hari ni. serius aku memang buat endah x endah je bila perkataan tu naik ke tangga yang teratas dalam senarai keywords nuffnang.. apa yang pembaca cari sebenarnya sampaikan blog aku terkena tempias perkataan 'aku untuk lelaki'?

Bila aku google words tu, terkejut sakan aku bila tengok resultnya. cehh!! '18sx terbalik' betulla kepala si pembaca yang mencari tu, laman web berunsurkan lucah terbalik sebenarnya. ini semua gara2 entry aku yang tajuknya seakan2 menyerupai aku untuk lelaki, 'kau lelaki, aku pun lelaki'.. seakan-akan ke? itu entry jenaka kot *haha mesra SEO nampaknya tajuk aku tuh. tapi mesra ke arah lucah terbalik la plak *huhu



Aku x taw nak kata apa dah.. kalau si polan mencari laman web tu untuk belajar xpelah(belajar apa weh??). tapi kalau sekadar untuk memuaskan nafsu serakah yang terbalik tu, bawak bertaubatlah. bacalah bahan bacaan yang lagi baik daripada tu. ingatlah, Allah SWT itu Maha Pengampun Lagi Maha Penyayang. punya masa lagi untuk bertaubat.

Psst~! masing2 punya akal dan fikiran yang mantap. pandai2 tentukan yang mana baik dan yang mana buruk.

Psst2~! aku memang lelaki tapi aku bukan lelaki yang terbalik *wakakaka

33 komen bernas:

najihah sahami said... [Reply to comment]

hoho...dasat btol blog afiq ni..hehe

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@najihah sahami
haha memang dasat aaaaaaaaaaaaa.....

BENA said... [Reply to comment]

semua dapat keyword ade jek pelik2 . bena xde pon . kire blog bena suci la ek? HAHAHAHAHA =)

Burp said... [Reply to comment]

bhahaha~ oii gay! hahaha

Zaer!! said... [Reply to comment]

halamak.Terbalik lak.adess.hehe

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply to comment]

euuuwww~ blog ni dh tercemar.. dh bleh jd separuh lucah.. hik3~ jgn mrh ye afiq biru~ ^_^

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@BENA
haha sucilah kalau camtu ;p

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@GombakMali
ceh sengal ko udang haha

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@saff'sWords
haaaa taw xpe, merosakkan aqidah je huhu

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@NuSaNa NoSa 91
hakhak abeh jahanam, tapi dulik ape.. belajar dari kesilapan dan pengalaman :D

PMOfficial said... [Reply to comment]

ko nye blog dh jd ala2 lelaki utk lelaki....nk wat camner kn....lelaki sgt...hahahah

En iLHAM said... [Reply to comment]

pergh
boleh naikkan trafik tu.
tp mcm tak kena plak
huhu

wachak said... [Reply to comment]

sekali champion lawan pedang da ... kah33

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@wachak
haha double meaning tuh :D

Unknown said... [Reply to comment]

orang lelaki ni memang pelik2 kan??
hahha..
jangan marah..

Anep™ said... [Reply to comment]

hahha~ pandai gak ko maen SEO..hebatlah~

1)Mengumpat! Adakah Ianya Hobi Manusia Zaman Sekarang ?
2)Menjadi Tunang Orang Tanpa Kita Sedar, Biar Betol ?
3)8 Perkara Tentang Lelaki Yang Korang Mesti Tahu !

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@diana
haha pelik je? semuanya pelik kalau buat perkara pelik ;p

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Anip™
haha hebat kemenda tu? ke arah keburukan plak lol~ ;p

cikmin said... [Reply to comment]

tahniah ye afiq... :) "mesra seo" :P

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@cikmin
haha tu la pasal cikmin..mesra seo la sangat ;p

Sern said... [Reply to comment]

adui3...!!! golongan ni makin tumbuh seperti cendawan tumbuh pas hujan kan...takut2. nasib baik saya sejati..ahahha..!~~

Nana Eddy said... [Reply to comment]

haha.. blog bratnye keyword yang paling top pown disebabkan perkataan "sex". tapi at least, positive la sbb pasal sex education. suma gara2 post nana pasal "SEX education in school?" kat sini http://nana-eddy.blogspot.com/2010/07/sex-in-school.html
hehe. tiap2 hari ada2 je referral dari keyword tu. kelakar pun ada...

Belalang hijau Perisik said... [Reply to comment]

blog yg atas sekali tuh bukan blog ko jugak ke afiq?

hahaha gurau jer bro...

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Sern
haha remain sejati lagi bagus :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Belalang Hijau
hakhak bukan2 :D

suffer8zine said... [Reply to comment]

kalau keyword mmg x ya pelik, la, mcm2 kua :P

Terkini : Blog Pilihan Malaysia 2010 | Burger Daging Ular

Miss Yaty said... [Reply to comment]

orang sekarang search google pasal sex je..tah pape la.

Freaky F said... [Reply to comment]

sempoi2..keyword terbaik..hehe

tehr said... [Reply to comment]

aku pun lelaki [sejati]
jangan la ada mana2 lelaki cari aku...
hehehe

Unknown said... [Reply to comment]

ramai dah manusia camtu skang ni..huhu..

Jumir said... [Reply to comment]

Jangan tonggang terBALIK sudah. Akak percayakan ko Afiq.

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Jumir
hehe insyaAllah xkn terbalik kak :D

Anonymous said... [Reply to comment]

this post is very usefull thx!

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog