Home » , , , , » Drama King diramal menjadi juara Anugerah Juara Lagu 25

Drama King diramal menjadi juara Anugerah Juara Lagu 25

November 8, 2010

MUZIK Muzik 25 yang kini memasuki peringkat separuh akhir menyaksikan Faizal Tahir muncul peserta yang paling banyak menyanyikan lagu untuk dipertandingkan pada pertandingan anjuran TV3 itu mulai 8 November ini.

Menerusi peringkat separuh akhir yang akan diadakan pada hari ini (8 November), 15 dan 22 November ini, Faizal akan menyampaikan tiga buah lagu berjudul Hanyut, Adrenalin dan Selamat Malam bagi mencari peluang ke peringkat akhir.

Namun, Faizal tidak menaruh keyakinan terlalu tinggi terhadap lagu-lagu nyanyiannya, sebalik meramalkan lagu Drama King dendangan Meet Uncle Hussain mampu muncul juara Anugerah Juara Lagu 25 kelak.

"Saya membuat ramalan ini berdasarkan pengalaman saya sebagai penyanyi, penerbit dan pencipta lagu. Drama King adalah lagu kegemaran saya dalam pertandingan ini. Saya tahu kekuatan lagu itu secara keseluruhannya.

"Susunan lagunya memang bagus dan saya percaya Taja yang mencipta lagu itu boleh pergi jauh dalam bidang ini,"
katanya sewaktu ditemui selepas sidang akhbar Muzik Muzik separuh akhir di Kuala Lumpur baru-baru ini. Teruskan membaca... sumber - Utusan Malaysia, ABD. AZIZ ITAR

Psst~! Aku x terkejut kalau lagu ni akan muncul juara dalam Anugerah Juara Lagu yang ke-25 sebab memang sedap pun!! maksud tersirat disebalik lagu ni memang sempoi.. siapa yang makan cili, diala yang terasa pedasnya.. meh layan lagu ni sat.





Psst~2! TBP, bila nak jamm lagu nih? *haha

24 komen bernas:

Siti said... [Reply to comment]

Eh? anugerah muzik2 dah dekat ke? nampak sangat tak tengok tv. ahaha

Lisa said... [Reply to comment]

Lisa pun rasa cam tuhhh. Huhu btw tak minat Faizal Tahir punnn ;)

BezBuddy said... [Reply to comment]

lau drama king menang pn ok gak...ak memg suke lagu ni...lau faizal tahir menang pn suke gak...byk la lagu yg sedap masuk tahun ni...mesti dorg fight giler kan?hehe

Izan Ishak said... [Reply to comment]

lagu ni mmg best pun!
afiq ada band sendiri kah?

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Siti
haha afiq pn xtgk tv. taw2 je ade orang komen kat klip video drama king tu :)

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Lisa
hehe sebab de da kawin ke? ;p

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@BezBuddy
cnfirm fight r..tapi kalau menang lagu yg tah ape2, memang juri kena rasuah haha

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Izan Ishak
hehe ade kak..tapi bese2 je..just suka2 :D

fadah said... [Reply to comment]

@Lisa

hhhmmmmm...abda pastikah...
tapi hafiz pun x kurang hebatnya....

fadah said... [Reply to comment]

@BezBuddy

juri mesti kena buat keputusan yang teapt..
baru adil...

Ciklinn said... [Reply to comment]

tak mau tak mau tak mau.... ciklinn nak yuna.. ciklinn nak yuna... hahahha

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Ciklinn
haha kena ade 2 pemenangla camni ;p

najihah sahami said... [Reply to comment]

@Afiq Bukhari
Afiq...hehe..mish on gne f0n la...kbtln ad keje..hehe..mish exam 11 n 12 ni..wish me luck eh...
S0ri x g sb...ssah nk bkak byk page lm nset ni..huhu.

Gayahspears said... [Reply to comment]

hahaha.. sume tak minat...

Bayu Kenangan said... [Reply to comment]

mampukah meet uncle hussain mengulangin sejarah menjadi juara? kita tunggu dan lihat pada konsert akhir nanti

belalang hijau said... [Reply to comment]

tp time diorang bawak lagu nih live dulu nmpk ade kekurangan antara vokalis dgn muzik x selari...

x tau la kot skrg dah serasi dan muzik mereka ah improve...

tp mmg lirik lagu nih ada makna yang mendalam

Ainismaira said... [Reply to comment]

drama king best.. tp nak FT menang.. hehe

Yuni Aisyah said... [Reply to comment]

faizal tahir ROCK!!hope tahun nie beliau juara..:P

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Yuni Aisyah
h0h0 lagu2 faizal tahir sedap karok :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Ainismaira
ramai nk FT menang nih..hehe

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@belalang hijau
hehe mase tu kan group dorang berpecah belah..skng ok da kot :D

LadyBird said... [Reply to comment]

afiq, lady suke lagu drama king..
kata2 nye tulus dari hati..
begitu bermakna..

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@LadyBird
hehe btul tu..lirik de best, makan dalam :D

Marhaen Kacak said... [Reply to comment]

haha...lagu ni memang bawak maksud mendalam terutama kat lan.... pedih sebenarnya lagu ni...

tapi aku respek gak kat lan pasal dia dah buktikan sesuatu kat taja n da gang...

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog