Home » , , » BLOGLIST 2011 .. SELAMAT DATANG TAHUN BARU

BLOGLIST 2011 .. SELAMAT DATANG TAHUN BARU

December 8, 2010

 
Salam semua.. kalau dah ada header bro ben dalam entry ni, mesti beliau buat dah buat satu segmen ataupun satu perubahan yang besar dalam blog beliau. oh ok, terus ke isi utama. Bro Ben nak bubar semua kategori bloglist dalam blog beliau kerana (alasannya sila baca disini).

Nampaknya bro ben dah maju lagi setapak dalam dunia blog. lebih teratur dan efisien kalau dibuat begitu. dan insyaAllah, afiqbukhari.com akan sentiasa aktif dengan cerita-cerita terbaru.

Psst~! sesiapa yang berminat nak masuk dalam senarai bloglist Ben Ashaari, sila lah melawat ke laman INI.

11 komen bernas:

Syat0za said... [Reply to comment]

laju je afiq ni..hahahha
zai esok2 la kot >_<

suffer8zine said... [Reply to comment]

huhu den pun nk juga

Terkini : Rumah Berbentuk Telur

Tomato Gurl's Life said... [Reply to comment]

wah dah ade segmen bloglist ni..cik tom pun nak join..huhu

taqie said... [Reply to comment]

sht je afiq :)

p/s : ur sb tkde ek..trpksa drop kt komen.. sry ;)

taqie said... [Reply to comment]

bacela entri trbaru. u wil no y :)

eiela said... [Reply to comment]

mau join jugak lah.

Latest Entri :
Blog Baru (2010) Pilihan
Insurans Paling Murah Di Malaysia : RM1 Sebulan

Izan Ishak said... [Reply to comment]

k.izan pun dah join...

darkbatman said... [Reply to comment]

ramai yg minat nk msk bloglist ben. hebat..hehee

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@darkbatman
haha aku pun teringin nak masuk dalam bloglist ko bro..tapi camno nak masuk? :D

tehr said... [Reply to comment]

ramai betul peminat bro ben ni ya
antara yang terkenal di malaysia ni

Gayahspears said... [Reply to comment]

wah semangat ya afiq...

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog