Home » , » Blogfriends Award - QARR JALIL

Blogfriends Award - QARR JALIL

December 12, 2010

Assalamu'alaikum semua.. kali ni afiqbukhari.com dapat award daripada blogger yang menggelarkan dirinya sebagai QARR JALIL, owner kepada blog yang diberi nama TheFirstofMe. katanya award ni dibuat sebagai tanda penghargaan dan terima kasih tak terhingga kepada follower-follower blognya.

Kepada Qarr Jalil, aku ingin ucapkan berbanyak terima kasih kerana sudi menghadiahkan 'Blogfriends Award' ni kepada afiqbukhari.com.. kau kata award kau kurang cantik, tapi bagi aku, perfect sangat lah. aku suka warna hijau tu. nampak ranggi :D thnks again bro. and your welcome.


Photobucket


Korang dah pernah masuk blog Qarr Jalil? tryla masuk. aku jamin lappy korang tak kan tersangkut-sangkut sebab blog dia ringan dan tak banyak rambu-ramba *hehe kat bawah ni aku lampirkan sekali snapshot blog dia. klik pada gambar untuk terus ke laman TheFirstofMe.







Psst~! again and again, thnks bro Qarr Jalil.

4 komen bernas:

Unknown said... [Reply to comment]

wcome bro..it is my honour to give you that awards..
have a nice blogging day:)
haha :)

Unknown said... [Reply to comment]

weh afiq....camna ang buat snapshot blog tu ha?? ajari aku !

Aida Azryn said... [Reply to comment]

whoa! syabas! :D

tehr said... [Reply to comment]

snapshot panjang betul
lain dari yang lain tu

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog