Home » , , , , , » You Are A Great Writter!

You Are A Great Writter!

December 18, 2010

Assalamu'alaikum readers.. sihat? alhamdulillah. tapi blog aku ni tak sihat sejak bertukar dari sistem No Follow kepada Do Follow.


Apa kata aku kepada cik anonymous ni?


Komen untuk entry Hantu Join Sekaki Time Jamming
Apa maklumat yang berguna cik anon dapat daripada entry ni? siap nak hantar kat kawan suruh baca lagi. thanks yer tolong promote. tapi...

Komen untuk entry Blog Berat? Skrin LCD lebar atau sempit?
Untuk 3 patah perkataan yang terawal tu, aku x tahu apa maksud dia. tapi ayat yang selepas tu buat hidung aku kembang kempis menarik nafas keraguan. apela yang nak direspectkan sangat dengan afiqbukhari.com. tapi...

Komen untuk entry Uncle Punya Blog Kasi Aku Award
I am a GREAT WRITTER! yes, I admit it. kau nak nombor phone aku ke? kau nak hire aku sebagai apa ni? bayaran macam mana plak. kurang dari RM5K aku x nak. terang-terang kau sendiri yang cakap aku great writter. so no wonderla aku demand. tapi...

Tapi tu semua SPAM je. inilah risiko yang aku kena tanggung kalau blog bertukar dari sistem No Follow kepada Do Follow. kedua-dua sistem follow ni ada pro dan kontra masing-masing. kalau bloggers nak tahu dengan lebih lanjut tentang maksud sebenar No Follow dan Do Follow ni, meh masuk sini, MAKSUD DOFOLLOW NOFOLLOW BLOG/WEB.

Sebenarnya aku dapat banyak komen-komen daripada cik anonymous ni. tapi malas nak layan. kalau komennya tu kena dengan tajuk dan isi entry, baru aku tick as a Not Spam. kalau komen tu merepek tak tentu pasal, terus aku Delete. macam mana nak tapis/moderate komen plak? senang je, meh  masuk sini, Fungsi Terbaru Blogspot - Comment Inbox.

Psst~! mesti ramai bloggers yang dapat komen-komen macam aku ni kan. so pesanan aku, 'pandai buat, pandai tanggung'...

15 komen bernas:

Izan Ishak said... [Reply to comment]

k.izan pun ada terima komen dari anon yg entah dari mana dtgnya fiq. lebih kurang cam tu lah tp terus delete je...huhu

Fairosza said... [Reply to comment]

erm xbrapa paham sgt artikel dofollow tu..tp blog aku nofollow,so xpernah lg la dpt spam plik2 ni..
btw,u r a great writer...hehe

najihah sahami said... [Reply to comment]

tapi afiq memang great writter pon. plis dont spam me. eklas ni. hhehehe

suffer8zine said... [Reply to comment]

huhu den pun ade dapat komen mcm ni juga bro

Terkini : 10 Kereta Termurah Di Dunia

cikmin said... [Reply to comment]

huhuhu...sekarang ni kalau kat WP cikmin..memang dah takde spam..lagi dasat terus je dia boleh masuk telus dalam komen yang tak spam tu semua pulak... :P

Unknown said... [Reply to comment]

xbape paham...dah bace kt link ko bg tu...huhu

Padin said... [Reply to comment]

wahahahaa afiq, den pun selalu terkono keh3
tapi nak baik guna disqus so taklah menganggu sangat diorang nih ekekeee

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Izan Ishak
hehe jangan dilayan sangat cik anon tu..

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Fairosza
haha tryla tukar jadi dofollow. ada bagus jugak sebenarnya bila blog kita dofollow. tapi kena beranila sikit nk lawan cik anon huhu

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@najihah sahami
haha tang mana yang greatnya? afiq xde skill pun tang menulis ni.suka2 je :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@cikmin
perghh lagi dasyat tu cikmin.. kena pakai penapis grade A+ nih :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@padin
hehe mls plak rasenya nak tukar disqus balik..sebab dah selesa dengan standard komen nih :D

apdm said... [Reply to comment]

salam


1 st time dpt spam tadi..huhu..

terjumpa lak artikel ni...

Ali ridha said... [Reply to comment]

sang komen tak reti bahasa.

Lunia said... [Reply to comment]

tak suke.. kt chatbox slalu de spam =(

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog