Home » , , » Duit ohh duittt...

Duit ohh duittt...

January 7, 2011

Assalamualaikum...

Tiap-tiap minggu kalau nak ulang-alik dari Melaka-KL, boleh bercantum lubang hidung nih. setiap kali balik, ongkosnya sudah RM50. baru sehala. kalau dua hala, RM100 kan.. perghhh kalau dalam sebulan 4 kali ulang-alik macam tu, maunya tak RM400.

Jangan ngada-ngada nak buat camtu. tak pernah dibuek orang selain orang kayo. RM400 tu aku dah boleh makan sedap-sedap dah dalam masa sebulan. tu belum campur dengan duit rumah sewa, makan, buku teks tebal, biskut dan jajan.. macam-macam lagi lah.

Mana aku nak cekau duit ni? nak tak nak, kena buat loan gak. hal ptptn ni pun belum setle. due date 15/1 ni... cek nuffnang pun belum sampai lagi. aku agak lagi sebulan lebih baru sampai cek tu. wuuu.. awal-awal bulan dan tahun ni memang nak kena pakai banyak duit. kalau tak, jadi katak di bawah tempurung jela *huhu



Duit ohh duittt...


Psst~! susah betul nak belajar sekarang ni kalau takde duit...

17 komen bernas:

zalin said... [Reply to comment]

duk jela kat melaka tu..haha

HanaBella said... [Reply to comment]

Duit macam air..

cOnfuSeME said... [Reply to comment]

meh cni..confuse wt parttime jadi 'angah'...hehehhe

pu3mas89 said... [Reply to comment]

wah balek setiap minggu ke afik? nie mesti anak manja kan?
pergghhh xdopek eden nak tolong eh !..

najihah sahami said... [Reply to comment]

tu la fiq...zaman sekarang semua pakai duit. minyak je pun makin naik naik dan naik. aihh..pasni belajar balik naik bas la fiq..hehehehe

fathiah said... [Reply to comment]

nak abeskan duit, mmg senang.. nak cari tu... ish

shada wentz said... [Reply to comment]

sy pun mengalami mslh sme! =..=
adoiii~

Burp said... [Reply to comment]

hahahha! tggula weyh~ sabo.. hahha :P

Cik Diana said... [Reply to comment]

hehe.. bOleyh bercantum lubang hidung.. kui3x..
saba jer lah..

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Burp
haha bak mai r sikit duit pt ko :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@shada wentz
haha sabar jela kat kita kan :P

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@fathiah
tau xpe huhu kerana duit, badan binasa..

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@pu3mas89
eh, bukan anak manja la.. saje suka balik ari minggu ni jmpe member2 heee

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@cOnfuSeME
angah? haha kutip ape ek? ;p

missSenget said... [Reply to comment]

napa nk balik tiap2 minggu??
bljr je laa kt KL gitu.. :D

Pendekar Berkuda said... [Reply to comment]

air macam duit...mengalir je terus..hehe~

Ellen said... [Reply to comment]

bila cufiq cashout nuff tu?ellen nya dah sampai da..sabar ya..hehe

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog