Home » , » Senget betul...

Senget betul...

January 8, 2011

Assalamualaikum readers...

Apa yang peliknya dengan gambar yang kat bawah ni? huhu



Dah la paip air dalam tandas tak leh guna, terpaksa tarik air dari sinki. tu yang modified abeh kepala paip. senget semacam je tengok. tapi nak buat macam mana, belum inform tuan rumah lagi berkenaan dengan masalah paip air. buat sementara waktu ni, tabahkan mata je untuk melihat kepala paip yang senget tu.

Itupun dah berkira syukur sangat dapat modified kepala paip sampai macam tu sekali, abeh segala tenaga dan kudrat dok pulas batang paip. bukan pulas dengan spanar, tapi dengan tangan.. sebabnya spanar takde. dugaan betul huhu.. yang penting, boleh mandi, buang air, berwuduk..

Psst~! bila la aku nak pergi bayar kompaun ni...

26 komen bernas:

SerUL said... [Reply to comment]

huhuhuhu...
rumah siapakah ini...
urmmmm
kesian dohhh....

Anishaway said... [Reply to comment]

uiyoh. sink tu kaler purple ke or lighting camera je yg lebih..
hehe
jangan pulas kuat sangat nanti tercabut banjir pulok mcm umah zaer..
;))

d_LA said... [Reply to comment]

hehe..salah satu keajaiban di dunia ni..

Fairosza said... [Reply to comment]

pergh..sekali kepala pon ikut senget da tngok gambr ni..

missSenget said... [Reply to comment]

memang senget~~

cik ciput said... [Reply to comment]

tu dia...modified sampai jadi macam tu?

Bulan said... [Reply to comment]

Alhamdulillah...
sekurang2nye boleh gune.ehee

alexa yussida said... [Reply to comment]

style lah!haha

Zaer!! said... [Reply to comment]

ahaksss.belok guano palo paip tu boh??hahaha..;p

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@SerUL
haha ko jgn tny soalan camtuh~!

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Anishaway
haha lighting kamera je tuh :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@d_LA
haha kalaulah boleh tersenarai sekali :P

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Fairosza
haha jangan teleng sudah :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@cik ciput
haha macgyver la katekan :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Bulan
hehe taw xpe :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Zaer!!
kahkah pakat dok pusing palo paip jah ari nih :D

najihah sahami said... [Reply to comment]

hahaha..memang senget laa..cam afiq jugak kot. hehehee

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@najihah sahami
haha lebey kurangla :P

BENA said... [Reply to comment]

kire power lah tuh . sebab gune tangan jek . tangan urat besi ek afiq? hehehe :)

Abhamz said... [Reply to comment]

salam, hebat betul le en afiq ni, main pulas dgn tangan je...klu saya kena cari alat jugak dulu...

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@BENA
haha bukannye buat sorang2,ade member tolong sekali :D

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Abhamz
hehe tak ketat sangat pun paip air tu :)

Yanie J said... [Reply to comment]

peh! ganeh ta hengat...sampai patah liuq afiq kje kn..iskkk3

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@Yanie J
haha mana ada patah liuq..just senget kan jela :P

AMMAR YASIR said... [Reply to comment]

Hahahaha... kesiannya... jom join contest ni Afiq:

http://jomklikblog.blogspot.com/2011/01/teka-silang-kata-menangi-top-up-rm30.html

Gayahspears said... [Reply to comment]

hak3.. sabo jelah ye afiq

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog