Home » , » Nuffnang - Cash Out My Earnings kali ke-#

Nuffnang - Cash Out My Earnings kali ke-#

June 29, 2010

Assalamu'alaikum..

Lama dah aku x bercerita pasal nuffnang. menyepi seketika bukan sebab merajuk, tapi tiada isi untuk diceritakan tentang nuffnang. ok kali ni entry aku yg bertajukkan 'Cash Out My Earnings kali ke-#'. wupsss! kali ke berapa dah korang agak? berdasarkan pada simbol # nih, aku yakin korang boleh teka. ;)

Cash out kali ni xdela banyak sangat sebab mengikut sangat kehendak kegeraman diri untuk klik 'cash out my earning'. aku pantang nampak perkataan yang mempunyai 4 huruf ni. terasa diri ni bagai terapung di atas awan yang biru macam Blog Si Biru ni. anak mata terus bertukar menjadi $_$ haha mata duitan!

Sebenarnya ada cerita pasal aku kecewa dengan payment nuffnang sebelum ni. bukan kecewa dengan nuffnang, kecewa dengan diri sendiri sebab gatal sangat dok tekan cash out my earnings tu awal bulan. eherm2! sapa2 cash out awal bulan, masa menunggu menjadi selama 1bulan+1bulan=2bulan! haha padah gatal tangan lagi. tapi aku xkisah. yang penting, $$$ tetap sampai ke rumah aku.

So aku kena tunggu lagi sebulan baru cek sampai. sementara menunggu cek, aku akan terus blogwalking sampai lebam. bila dah dapat cek yg 'dalam proses' ni, cash out my earnings yang ke-$ akan menyusul. Alhamdulillah~! ni semua hasil dari korang yang xjemu2 datang melawat Blog Si Biru. semoga rezeki korang dipermurahkan selalu oleh Allah. aminnnn~! tanpa korang, siapalah Blog Si biru. sekian. ;)

18 komen bernas:

Sofiayantie said... [Reply to comment]

ok, da klik ur nuff.. do click mine too ok.. hehe.. ;)

dapat nant blanje pizza yer.. haha

hambaAllah said... [Reply to comment]

dh bpe lme awk join nuggnang ek??

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@sophia hehe pizza alam maya ke? ;)

@messygal hurm,rasenya da 7 bulan..huhu

Sharinginfoz said... [Reply to comment]

mesti banyak ni.... hmmmm saya punya tak nak tekan cash out button lagi... tunggu...

Berapa earnings terbanyak nuffnang?

cybernetic88 said... [Reply to comment]

wow. congrat2. xmau curang ke bro? :P

En iLHAM said... [Reply to comment]

wah seronoknye dah dapat cash out
aku belum pernah dapat lagi
anyway tahniah yer

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@cybernetic88 haha buat masa ni,aq still setia ngn nuufnang lagi. mlas nak pk cari yg lain. ;)

@enIlham hehe thnkx :)

marina anakcikbob said... [Reply to comment]

terer!
congrats!

hamzah ian said... [Reply to comment]

wah.. kaye raye eh.. gud2..

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@marina hehe xdela terer mane,bese2 je ;) neway thnkx

@kahak haha kaye sket2 je ;p

Yuni Aisyah said... [Reply to comment]

wah..bestnye...pasnie tetiap hari yuni dtg blog afiq klik nuffy..hehe..afiq pon kne klik yuni punye gak..kte kaya sesama..hehe

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@yuni hehe insyaAllah. blog yuni kan dah pernah dapat award dari afiq. so mmg hari2 afiq akan datng mlawat sambil menembak apa yg patut ;)

iniAKU said... [Reply to comment]

aku x mampu nak cash out.haha

datin kelly ketak said... [Reply to comment]

x reti la plak nak blogwalking sampai sengal lutut nih....nak cashout pun tak mampu gak...haha

http://khalidahkuaci.blogspot.com/

Unknown said... [Reply to comment]

klik kite nye gak, ha3..mari saling klik sesame kite XD

Afiq Bukhari said... [Reply to comment]

@iniAku samapi masenye nanti lehla cashout..mesti byk nnt :)

@khalidah hehe afiq berpegang pada satu ayat dalam dunia blog ni iaitu 'aku bukan artis,jadi cari jalan mcm mana nak bagi blog kite dikenali ramai. jalan yg terbaik adalah blogwalking' ;)

@great hehe mari2~! :)

Zaer!! said... [Reply to comment]

xpe2,sikit2 lame2 jadi bukit..huhu..

kaktun said... [Reply to comment]

i followww!!! hehe...

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog