Home » , , » Anak tendang bola, tapi ayah yang sakit.

Anak tendang bola, tapi ayah yang sakit.

June 15, 2010

Assalamu'alaikum ;)

sapa2 yg dah terbaca pasal cerita nih? atau tajuk lain bagi entry kali ni ialah Tragedi Piala Dunia dalam Metro Harian. hehe macam kelakar plak ceritanya tapi itulah realiti bola sepak. apa2 je boleh berlaku dalam sekelip mata. hari ni aq baca Harian Metro, adala dalam 2-3 cerita pasal kisah sedih peminat bola je. xtermasuk luar negara lagi.


berbalik pada cerita anak tendang bola.. kes ni pasal anak de yg geram ngn game bola pada malam tu pergi tendang bola. dalam rumah plak. tup2 terkena tingkap rumah pecah. si ayahnya xsedar lagi yg serpihan tingkap tu da tercucuk ke bahagian telinga. bila da sedar, panikla sekejap. kesudahannya kena jahit luka tu. hurm.. janganlah ghairah sangat tengok bola tu. nak ghairah boleh tapi utamakan keselamatan diri dan orang2 lain. macam2la dunia sekarang nih ;) sekian.

sumber yg sah: myMetro


GUA MUSANG: Akibat terlalu ghairah menonton perlawanan bola sepak Piala Dunia, seorang lelaki terpaksa menerima tiga jahitan pada telinga kanannya selepas terkena serpihan kaca tingkap yang dipecahkan anaknya dalam kejadian di rumah mereka di Ladang Chin Teck, malam semalam.

Kejadian malang itu berlaku kira-kira jam 10 malam ketika mangsa, Rosli Mat Noor, 43, sedang duduk di ruang tamu rumah bersama anak lelaki sulungnya, Mohd Rizal, 17, menyaksikan perlawanan antara Serbia dan Ghana.... Baca selanjutnya.

6 komen bernas:

ayin~weeweet said... [Reply to comment]

bola punye penangan kan? :)

IERA HAJERAH AZMAN said... [Reply to comment]

betol betol musim demam bola tapi ni kene jahit sebab bola....bola...bola...haish

Afiq said... [Reply to comment]

hehe parah da kalau kes cmnih..mmg xsengaja..tapi tu la..ghairah melampau..aq pun tgk bola gak..xdela smpai nk emo lelebey hehe ;p

nisyaheartz said... [Reply to comment]

ish.. over sangat fanatik nye tuu

Dakjaat said... [Reply to comment]

tu eksiden.. not fanatik... :D haha! kaca dengan pisau ni... buat aku geli dan fobia.. ee! simpang jauh2..

Afiq said... [Reply to comment]

@dakjaat haha datangnya eksiden tu dari kegilaan terhadap bola kan kan? hehehe aq pun takut ngn 2 bnde yg ko sebutkan tuh..aq xsuka perkataan 'HIRIS'!!!

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog