Home » , » Pelik Tapi Benar!

Pelik Tapi Benar!

June 27, 2010

[Peringatan Serius] - Pada INSAN-INSAN dan IBU-IBU yang sedang mengandung atau lemah semangat, tidak digalakkan untuk membaca entry kali ni. harap maklum. Afiq hanya sekadar ingin berkongsi cerita dan gambar kepada pembaca yang berani sahaja.







|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

eh jap, betul ke nak tengok nih? aq da pesan awal2. risiko tanggung sendiri taw. xtipu ni.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


nak lagi jelas, klik kat gambar tu. b4 that, think twice before you click it~! ;)
psst~! macam mana kepala boleh tercabut dari badan dia r? aq pelik dan hairan.

23 komen bernas:

nosembilanbelas said... [Reply to comment]

ala... ternampak gak..tak mau tengok dah..ada kang tak boleh nak dinner

Yuni Aisyah said... [Reply to comment]

yurk..xmo2 tgk..geli..huhu

Afiq said... [Reply to comment]

hehe tula,kan da pesan awal2..gambar real tu..kat depan umah afiq. tapi musykil macam mana kepala tikus tu leh terptus..xkn kucing xjadi nak makan kot? Wallahualam :)

Dean said... [Reply to comment]

hmm...tak sukeee...adoiii

Afiq said... [Reply to comment]

@dean hehe soriiii ;)

Fifie said... [Reply to comment]

eh, ada kepala ke? tadi tak perasan ada kepala kat tepi .seb baik tak terpijak time start enjin kete tadi...eeeee

Afiq said... [Reply to comment]

@fifie hahahahaha,kalau tidak,penyek kepala tu. ;p

Izan Ishak said... [Reply to comment]

kesiannya tikus tu terputus kepala...~

Hassanah said... [Reply to comment]

kene penggal dengan sang kucing
hehe

Sophia Rani said... [Reply to comment]

eeeuuuuwwwww.. hahha.. kesian makhluk tu..

wanhairi said... [Reply to comment]

jom folow kiter gak

Anzur Anuar said... [Reply to comment]

kesian dia..

Myblog: rugi tak baca pelbagai cerita yang aneh, pelik, comel, ajaib disini

Mardhiah said... [Reply to comment]

takde la horror sgt..kalo de drh2 meleleh br la horror :P

kerol said... [Reply to comment]

kucing punya angkara?

farysa said... [Reply to comment]

siannya tikus tu
kan kan
=))

Afiq said... [Reply to comment]

hehe kesiannn..xdapat nk selamatkan nyawa de da ;p

peaNut said... [Reply to comment]

eeeeeeeeeeeee.....geli tul la tengok gmba tu..hikhik..tp degilll..tetap jugak nk tengok..hahaha

Wan Gerrard said... [Reply to comment]

Hmm sian2, kucing sape ganas sangat tu^^
ataupun mungkin ada alien kot.hahaha

GombakMali said... [Reply to comment]

ganas2.. metal nih fiq.. jahahaa \m/

Afiq said... [Reply to comment]

@gombakmali haha terputus kepala tuuu ;p

Anonymous said... [Reply to comment]

@Izan Ishakahhhhhaaaaa

Anonymous said... [Reply to comment]

@Izan Ishakahhhhhaaaaa

shortandsharp said... [Reply to comment]

kena makan anjin kot

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog