Home » , , , , » Kesedihan Disebalik Kegembiraan Dunia Bola Sepak

Kesedihan Disebalik Kegembiraan Dunia Bola Sepak

June 12, 2010

Assalamu'alaikum ;)

kehangatan bola sepak Piala Dunia FIFA sudah bermula. kita sebagai penyokong mesti menyokong mane2 negara yg kita suka. aq sokong....?? aq tengah tnggu negara mana yg perform bagus. hahaha! dan setiap kali perlawanan, kita mesti mengharapkan keajaiban akan berlaku di atas padang. itu kalau ada keajaiban yg manis la. kalau yg perit plak macam mana? haa ni dia aq nak tunjuk sikit keajaiban yg perit untuk dirasai plak.

psstt!~ pada sape2 yg lemah semangat, x digalakkan untuk meneruskan niat anda untuk melihat gambar2 dalam entry kali ni especially kaum wanita. tersangatla saspen!!!










-------------------------------------------------------



opsss! 2 yg gamba last ni aq xtaw mana datang keperitan de. tapi sebagai menenangkan balik fikiran korang, cuba teka kaki pemain sebenar yg mana 1 untuk gambar yg no1? ngn de nak tanduk ape?bola ke kepala? ;)
aq harap event bola sepak kali ni tiada kejadian yg menyayat hati. sekian.

11 komen bernas:

kaizen shinobi said... [Reply to comment]

err tentang pic terakhir...

ape yang perit? hehehe

Psychaoez said... [Reply to comment]

@kaizen haha tu la yg aq tny korang mane kaki yg sebenar..de tertukar kaki je ;p

kaizen shinobi said... [Reply to comment]

oooooooo.... ok2... dah faham... hehehe maksudnya xde perit r.. ades... riddle dipagi hari... ngehahhaa

Psychaoez said... [Reply to comment]

@kaizen ngehehehe! bese r tuh. bila badan da xboleh dikawal sepenuhya ;p

kaizen shinobi said... [Reply to comment]

hahhaha... atas udara kot? tapi memang orang yang amek gambar nih memang pro r... ngehahaa pandai dia pilih pose... hohoho

Psychaoez said... [Reply to comment]

@kaizen haha tu r pasal...laju je snap pic.. pandai plak tuh timing bile nk jadi cmtuh.

.::WaNiE::. said... [Reply to comment]

ei ngeri tengok

gmbar last gambar game eh

serius tak berapa nak paham hahah

tot tot kecik said... [Reply to comment]

salam..

ni gmbr btol2 ke tipu2 nih..??

ahaha..

Psychaoez said... [Reply to comment]

@wanie haah..last skali tu gamba game hehe

@ciktot gambar btol nih..pernah berlaku sampai patah2 kaki..hehe yg mati mase men bola pn ade..tp xnkla tunjuk ;)

amirah said... [Reply to comment]

besa ja tgok..
yelakan tengok ja bukannya diri sndiri rasa..heh

apa2 pon aku sokong team yg menang..hik2

cimut munniey :) said... [Reply to comment]

eiiii!!!!serammmm kot.

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog