Home » » Si Nenek Yang Khusyuk

Si Nenek Yang Khusyuk

October 17, 2010

Seorang nenek dan seorang atuk sedang makan di salah sebuah restoran yang tidak diketahui tempatnya. si nenek sedang memakan makanan yang berasaskan sup. tiba2 si atuk ditemubual oleh pengacara yang sedang mengacarakan event yang sedang berlangsung di restoran itu...

Atuk: '!@#$%^&... ok gudbye!' sambil menghulurkan microphone kepada si nenek..

Nenek: si nenek yang sedang leka dengan makanannya terus mengambil microphone tersebut. dengan selambanya dia memulas2 kepala microphone tu.. 'payah bebeno nak bukak penutup ni'.. kata si nenek..

Atuk: Si atuk terpinga2 kehairanan kenapa si nenek berbuat sedemikian.. lantas dia mengejutkan nenek dari lamunan.. 'eh, itu microphone la wak.. kenapa nak pulas2 kepala dia?'

Nenek: haaa!??? 'hahahahahahaha sori la yer atuk.. saya ingat awak hulurkan lada sulah kat saya tadi..'

Atuk: si atuk tersenyum sambil menahan malu tatkala perbuatan nenek itu dirakam oleh jurukamera untuk event yang sedang bersiaran secara langsung itu..

Psst~! makan tu jangan sampai khusyuk sangat.. tah2 orang hulur tikus pun korang sentap jugak heee

10 komen bernas:

Gayahspears said... [Reply to comment]

ish... takan sambil mic pon dia nk mkn..hahaha.. lawak2... ku pk lada sulah rupa2nya mic..huhu

suffer8zine said... [Reply to comment]

hek eleh, aiseyyymannn kantoi

Fakhrur Razi berkata said... [Reply to comment]

hahaha sian si nenek ;D

MissXYZ a.k.a Abaikan said... [Reply to comment]

gempaq la nenek tu... huhu malu gak klu den di tempat nenek huhu

Zaer!! said... [Reply to comment]

Atuk nk bergurau dengan neneknye tu.hehe.sabar je la tuk..hehehe..;-)

نورالجنة said... [Reply to comment]

nene oh nenek//hehe

Cik Jari said... [Reply to comment]

apelah atuk nih...cubitla nenek tuh..takdelah nenek termalu ...ish2

najihah sahami said... [Reply to comment]

haha..cian atuk tu..nak cerai kang, dah tua..sayang hubungan la tu...haha

Cik Alin said... [Reply to comment]

nenek bagi idea baru untuk wat bekas lada sulah macam mic la..haha

tehr said... [Reply to comment]

kalau memang dah khusyuk, apa je di sekeliling tak peduli
hehehe

Katakan sesuatu...

This Is A Do-Follow Blog